جوایز باورنکردنی برای تنیس‌بازان در فینال ATP
جوایز باورنکردنی برای تنیس‌بازان در فینال ATP

به گزارش زیرنویس، مرحله فینال تنیس حرفه‌ای مردان (ATP) قرار است روز پنجشنبه برگزار شود و ۸ تنیسور برتر رقیبان خود را خواهند شناخت.  مقامات برگزاری این مسابقات جوایز شگفت‌انگیزی را برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌اند. جوایزی که امسال اعلام شده باورنکردنی است؛ ۱۴ میلیون دلار برای برترین‌ها در بخش انفرادی و دوبل. شرکت در […]

به گزارش زیرنویس، مرحله فینال تنیس حرفه‌ای مردان (ATP) قرار است روز پنجشنبه برگزار شود و ۸ تنیسور برتر رقیبان خود را خواهند شناخت. 

مقامات برگزاری این مسابقات جوایز شگفت‌انگیزی را برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌اند. جوایزی که امسال اعلام شده باورنکردنی است؛ ۱۴ میلیون دلار برای برترین‌ها در بخش انفرادی و دوبل.

شرکت در این رویداد به تنهایی ۳۰۵۰۰۰ دلار به حساب تنیس‌بازان وارد می کند. قهرمانی در دوبل ۳۶۴۰۰۰ دلار ارزش دارد. حضور در نیمه‌نهایی برای تنیس‌بازان یک میلیون دلار و فینال ۲ میلیون دلار پاداش دارد. ۱۴ میلیون دلار در مجموع پاداشی است که برای تنیس‌بازان در نظر گرفته شده است. 

نواک جوکویچ، کارلوس آلکاراز، جانیک سینر، دنیل مدودف، آندره ربلوف، استفانوس تسیتسیپاس، الکساندر زورف و هولگر رون ۸ تنیسور شرکت کننده هستند. 

پایان پیام/





منبع: فارس