به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر گروگانگیری فرد ۲۹ ساله در شهر هشتگرد و درخواست وجوه از خانواده این شخص از سوی گروگانگیران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت. وی در ادامه بیان کرد: […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر گروگانگیری فرد ۲۹ ساله در شهر هشتگرد و درخواست وجوه از خانواده این شخص از سوی گروگانگیران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: بلافاصله پس از دریافت خبر با تشکیل چند تیم ویژه از ماموران مجرب انتظامی، پلیس به محل تحویل وجوه به گروگانگیری اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم موفق شدند فرد ربوده شده را آزاد و ۳ نفر را در این خصوص دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی شاسی بلند و کشف یک قبضه سلاح سرد از گرونگیران، بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان به شهروندان توصیه کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

منبع خبر: رکنـا