حمایت همه‌جانبه بارسلونا از ژاوی
حمایت همه‌جانبه بارسلونا از ژاوی

به گزارش زیرنویس، ۱۰ روز گذشته تقریباً برای بارسلونا سخت بوده و ناکامی آنها با شکست ناامیدکننده مقابل رقیب اصلی یعنی رئال مادرید در اولین ال کلاسیکو فصل آغاز شد. با وجود اینکه بارسا در اکثر موارد بر روند بازی مسلط بود اما در این شب کوتاه آمد و شکست را پذیرا شد.  آبی اناری‌ها […]

به گزارش زیرنویس، ۱۰ روز گذشته تقریباً برای بارسلونا سخت بوده و ناکامی آنها با شکست ناامیدکننده مقابل رقیب اصلی یعنی رئال مادرید در اولین ال کلاسیکو فصل آغاز شد. با وجود اینکه بارسا در اکثر موارد بر روند بازی مسلط بود اما در این شب کوتاه آمد و شکست را پذیرا شد. 

آبی اناری‌ها اگرچه یک پیروزی مقابل رئال سوسیداد داشتند اما شب گذشته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک یک بر صفر مغلوب شدند.

با این شرایط فشار روی ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از عملکردها و نتایج اخیر زیاد است. با وجود این اسپورت گزارش می‌دهد که سرمربی ۴۳ ساله باشگاه از اعتماد و اطمینان کامل رئیس و بقیه اعضای هیات مدیره باشگاه برخوردار است.

ژاوی چند روز پیش اعتراف کرد که یک مربی باید برای هر چیزی آماده باشد اما با وجود عملکرد ضعیف در دیدارهای اخیر، ژاوی از حمایت کامل باشگاه برخوردار است و این موضوع در طول فصل ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/





منبع: فارس