به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار در گروه‌های اول تا چهارم دنبال می‌شود تا دوباره شاهد چند مصاف بزرگ و جذاب باشیم. گروه اول تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و گالاتاسرای شاید یکی از مهم‌ترین دیدار‌های امشب را برگزار می‌کنند، دیدار رفت […]

- بایرن و رئال آماده صعود زودهنگام/ منچستر به دنبال خروج از بحران

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار در گروه‌های اول تا چهارم دنبال می‌شود تا دوباره شاهد چند مصاف بزرگ و جذاب باشیم.

گروه اول

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و گالاتاسرای شاید یکی از مهم‌ترین دیدار‌های امشب را برگزار می‌کنند، دیدار رفت ۲ تیم در استانبول با حواشی زیادی در خارج از زمین همراه بود، اما در نهایت ۳ – ۱ به سود باواریایی‌ها به پایان رسید تا آن‌ها ۹ امتیازی شوند و صدرنشین باشند.
شاگردان توخل شانس آن را دارند تا با برد در بازی امشب بعد از منچسترسیتی دومین تیمی باشند که جواز حضور در دور حذفی را قطعی می‌کند، در طرف مقابل گالاتاسرای هم با ۴ امتیاز تیم دوم گروه است و باید برای زنده نگه داشتن شانس صعود و تثبیت جایگاهش در دیدار امشب که به میزبانی شهر مونیخ انجام می‌شود امتیاز بگیرد.
در دیگر دیدار این گروه هم تیم‌های منچستریونایتد و کپنهاگن با هم بازی می‌کنند، تیم اریک تن هاخ که روز‌های بحرانی را سپری می‌کند انتظار می‌رود کار سختی برابر قعر نشین گروه نداشته باشد و برنده بازی باشد، آن‌ها تا پایان هفته سوم با ۳ امتیاز تیم سوم گروه اند.
هر ۲ دیدار این گروه از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

گروه دوم

گروه دوم وضعیت پیچیده و خاصی دارد، آرسنال در این گروه با ۶ امتیاز صدرنشین است، لانس با ۵ امتیاز دوم است و سویا و آیندهوون با ۲ امتیاز تیم‌های سوم و چهارم گروه هستند، ۲ تیم انتهای جدولی در دیدار امشب کار سختی دارند و برای نگه داشتن جایگاهشان در کورس صعود باید حداقل امتیاز را از این دیدار‌ها بگییرند.
آرسنال بازی سختی با سویا خواهد داشت و آیندهوون هم با لانس بازی می‌کند
دیدار‌های این گروه هم از ساعت ۲۳ و ۳۰ دنبال می‌شود.

گروه سوم

رئال مادرید هم دیگر تیمی است که امشب می‌تواند جشن صعود زود هنگام بگیرد، آن‌ها با ۹ امتیاز صدرنشین اند و امشب هم باید با براگایی مصاف کنند که با ۳ امتیاز در جایگاه سوم این گروه قرار دارد.

در دیگر دیدار این گروه هم ناپولی ۶ امتیازی به مصاف یونیون برلین بدون امتیاز می‌رود، این دیدار برای هر ۲ تیم بسیار مهم است چرا که نماینده آلمان در صورت شکست از دور مسابقات حذف خواهد شد و نماینده ایتالیا هم در صورت برد تا درصد بالایی صعودش را قطعی می‌کند.
دیدار‌های این گروه هم از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

گروه چهارم

وضعیت این گروه به مراتب آسان‌تر از گروه‌های دیگر است، رئال سوسیداد و اینتر با ۷ امتیاز تیم‌های اول و دوم این گروه اند و سالزبورگ و بنفیکا هم به ترتیب با ۳ و ۰ امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند.
رئال سوسیداد امشب باید با بنفیکا بحران زده‌ای رو به رو شود که در دور رفت مسابقات موفق به گلزنی نشده است و در صورت باخت عملا حذف خواهد شد، در طرف مقابل برد تیم اسپانیایی ضامن صعود آن‌ها به دور بعد خواهد بود.
اینتر هم کار چندان سختی ندارد و با توجه به شرایط خوبی انتظار می‌رود تا حریفش را به آسانی شکست دهد و به مرحله بعد برسد.

دیدار‌های این گروه هم از ساعت ۲۳ و ۳۰ انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا