به گزارش گروه ورزشی دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته‌های استیناف، اخلاق و انضباطی آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد. آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در مورد استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان به طرفیت عماد مهاجری نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به […]

- محرومیت سنگین پیشکسوت پرسپولیس/ دستور موقت برای فرشاد پیوس

به گزارش گروه ورزشی دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته‌های استیناف، اخلاق و انضباطی آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است:

*در مورد استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان به طرفیت عماد مهاجری نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت ۲/۰۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت مانده مطالبات تجدیدنظرخواه موضوع قرارداد و هزینه دادرسی در حق تجدیدنظرخوانده صادر شد با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۷ آئین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد این رأی قطعی است.

*در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی ویستا توربین به طرفیت رضا شربتی نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ ۲/۰۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت باقی مانده مطالبات تجدیدنظرخوانده مربوط به قرارداد و هزیه دادرسی در حق تجدیدنظرخوانده صادر شد با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۷ آئین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد این رأی قطعی است.

*در خصوص استیناف امیرهوشنگ سعادتی با وکالت محمدرضا بیات به طرفیت محمدحسین کنعانی‌زادگان و بالعکس نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن محکومیت کنعانی‌زادگان به پرداخت مبلغ هفتاد هزار دلار (آمریکا) در حق امیرهوشنگ سعادتی بر مبنای قرارداد کارگزاری در حق خواهان اولیه امیر هوشنگ سعادتی صادر شد نسبت به مازاد بر آن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار و خسارت تاخیر تادیه قرار رد دعوا صادر شد با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۷ آئین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد این رأی قطعی است.

آرای صادره کمیته اخلاق به شرح زیر است:

*سپهر حیدری، بازیکن سابق تیم پرسپولیس به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

*رئوف شکری گرمی به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

*احمد ایمانی به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به شش ماه از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

*حسین حلوائی جلالی به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. جلالی به یک سال از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

*مهران کیانی‌فر نیز به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به یک سال از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

*سیدمحمود سیدنژاد به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و باید مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. وی به ۲ سال از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

بر همین اساس در صورت درخواست تجدیدنظر خواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق، ظرف مدت یک هفته لایحه اعتراضی منضم به رسید پرداخت هزینه دادرسی را به کمیته اخلاق ارسال نماید.

صدور قرار دستور موقت برای فرشاد پیوس

*دیدار تیم‌های نیروی زمینی تهران و سپیدرود رش در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم برگزار شد که از سوی فرشاد پیوس، سرمربی تیم سپیدرود رشت تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری و توهین به نماینده برگزاری مسابقه رخ داد. این تخلف در خور صدور قرار دستور موقت بوده و به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، وی از همراهی تیم خود در مسابقات محروم است و باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.

راس صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا