چند سالی می‌شود که به همت مسئولان عزیز مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال حل نشده و انگار دوستان اصرار دارند که این دو تیم پرطرفدار همچنان دولتی و زیر نظر وزارت ورزش بمانند. قبل از کیومرث هاشمی، وزرایی چون سلطانی‌فر و سجادی به اندازه کافی بابت این مسئله دردسر کشیدند به طوری که سجادی […]

- پرسپولیس و استقلال را از دست وزارت خارج کنید

چند سالی می‌شود که به همت مسئولان عزیز مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال حل نشده و انگار دوستان اصرار دارند که این دو تیم پرطرفدار همچنان دولتی و زیر نظر وزارت ورزش بمانند. قبل از کیومرث هاشمی، وزرایی چون سلطانی‌فر و سجادی به اندازه کافی بابت این مسئله دردسر کشیدند به طوری که سجادی حتی جرأت نمی‌کرد برای اهدای جام قهرمانی به پرسپولیس و استقلال راهی ورزشگاه شود! آنهایی که با دغدغه‌های یک وزیر در وزارت ورزش و جوانان آشنا هستند خوب می‌دانند که کیومرث هاشمی هم هیچ تمایلی ندارد پرسپولیس و استقلال زیر نظر وزارت ورزش باشند اما انگار چاره‌ای ندارد و البته زورش هم نمی‌رسد که آنها را به یک نهاد دولتی دیگر پاس بدهد! در واقع برای واگذاری آبی و قرمز به هر بخش دیگری نیاز به دستوری بالاتر است تا وزیر ورزش هم نفس راحتی بکشد. 

در تمام دنیا اگر دو تیم مثل پرسپولیس و استقلال با این همه هوادار داشتند آنها را روی سرشان می‌گذاشتند اما خب در ایران این دو تیم مثل «بنز» و «بی‌ام‌و»هایی هستند که راننده ندارند و البته جاده‌های خوبی هم نداریم که در آنها با این بنز و بی‌ام‌و رانندگی کنیم! در نتیجه اگر امروز به وزیر ورزش بگویید شما دیگر کاری به کار پرسپولیس و استقلال نداشته باش، او آنقدر خوشحال می‌شود که به تمام اهالی ورزش شیرینی می‌دهد؛ می‌گویید نه؟ از خودش بپرسید.

منبع: خبـر ورزشی