به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ دکتر محمد سجاد باتمانی عضو جدید هیئت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بازدید از پروژه های شرکت مشعل پویا؛ با ابراز خرسندی از توان علمی، فنی و اجرایی شرکت مشعل پویا، بر افزایش کیفیت و سرعت پروژه های شرکت تاکید کرد. دکتر باتوانی همچنین از چگونگی احداث نیروگاه هزارمگاواتی خورشیدی […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ دکتر محمد سجاد باتمانی عضو جدید هیئت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بازدید از پروژه های شرکت مشعل پویا؛ با ابراز خرسندی از توان علمی، فنی و اجرایی شرکت مشعل پویا، بر افزایش کیفیت و سرعت پروژه های شرکت تاکید کرد.

بازدید از مشعل پویا (2)دکتر باتوانی همچنین از چگونگی احداث نیروگاه هزارمگاواتی خورشیدی و اقدامات انجام شده این پروژه در یکسال فعالیت شرکت، مطلع شد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان مشعل پویا هم از شروع پروژه‌های بزرگ ملی به همت متخصصان ایرانی و با همکاری پیمانکاران داخلی خبر داد و گفت:  بسیاری از معاونان و مدیران درون و برون سازمانی بر این باورند که اقدامات علمی و عملی انجام شده در عمر یک ساله شرکت، قابل توجه و منحصر به فرد است.

مهندس مجید نادری نژاد با اشاره به ابراز رضایت معاون علمی و فناوری رییس جمهور آقای دکتر دهقانی از روند احداث پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان افزود: با استقرار هرچه بیشتر نیروهای متخصص و شرکت‌های دانش بنیان، هم افزایی به منظور اعتلای علمی و فنی افزایش می‌یابد.

بازدید از مشعل پویا3دکتر بارانی مدیر تحقیق و توسعه شرکت هم گفت: به کمک متخصصان شرکت در راستای کیفی کردن پروژه های در دست اقدام، اقدامات چشمگیری داشتیم و در آینده نه چندان دور، گام‌های بزرگتری به سوی تولیدات هایتک و خودکفایی در عرصه نفت و انرژی بر خواهیم داشت.

در پایان، مسئولان بخش‌های مختلف و مدیران پروژه‌های در حال اجرا هم گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند.

بهمن راعی / اصفهان

منبع خبر: رکنـا