به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، همسر ستاره تیم ملی برزیل با انتشار پستی در فضای مجازی مدعی شد که او و نوزاد این زوج، از یک حادثه گروگان‌گیری گریخته‌اند. برونا بیانکاردی، همسر نیمار، ستاره برزیلی باشگاه الهلال عربستان در پستی با تشریح حمله آدم‌ربایان به منزل آنها، نوشت که در زمان حمله کسی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، همسر ستاره تیم ملی برزیل با انتشار پستی در فضای مجازی مدعی شد که او و نوزاد این زوج، از یک حادثه گروگان‌گیری گریخته‌اند.

برونا بیانکاردی، همسر نیمار، ستاره برزیلی باشگاه الهلال عربستان در پستی با تشریح حمله آدم‌ربایان به منزل آنها، نوشت که در زمان حمله کسی در خانه آنها نبوده است.

به گفته وی، حادثه شب هفتم نوامبر(سه‌شنبه‌شب) رخ داده است. براساس گزارش رسانه‌ها، مجرمان قصد داشتند تا او و دختر تازه‌ متولد شده نیمار را بربایند.

بیانکاردی در فضای مجازی نوشت: بامداد دیروز به خانواده‌ام حمله کردند. والدینم را گروگان‌گرفتند اما دخترم، خواهرم و خودم دیگر جای دیگری زندگی می‌کنیم. در شب حادثه در خانه نبودیم. خوشبختانه حال پدر و مادرم خوب است.

براساس اطلاعات به‌روزرسانی‌شده، حادثه ساعت سه بامداد رخ داده است. سارقان اشیای قیمتی را به سرقت برده‌اند که از جمله آن می‌توان به کیف و ساعت‌های قیمتی به ارزش ۱۲۰هزار دلار اشاره کرد. آنها همچنین از والدین همسر نیمار محل زندگی او و نوزاد را جویا شدند اما موفق به یافتن محل زندگی آنها نشدند. تاکنون یکی فرد ۱۹ ساله ساکن منطقه مورد حمله، در ارتباط با این حادثه بازداشت شده است.