گیورگی گولسیانی بعد از اینکه فصل را به عنوان بازیکن نیمکت نشین شروع کرد، حالا چند هفته‌ای است به دلیل مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگشته است. گولسیانی در بازی مقابل استقلال تاجیکستان هم به صورت فیکس بازی کرد ولی نتوانست مانع از گل خوردن پرسپولیس شود و سرخ پوشان درحالیکه با یک […]

گیورگی گولسیانی بعد از اینکه فصل را به عنوان بازیکن نیمکت نشین شروع کرد، حالا چند هفته‌ای است به دلیل مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگشته است. گولسیانی در بازی مقابل استقلال تاجیکستان هم به صورت فیکس بازی کرد ولی نتوانست مانع از گل خوردن پرسپولیس شود و سرخ پوشان درحالیکه با یک گل از حریف پیش بودند، در نهایت با تساوی کار را به پایان رساندند و دو امتیاز حیاتی را از دست دادند. حالا کار صعود پرسپولیس از گروه مرگ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سخت شده ولی مدافع گرجستانی پرسپولیس معتقد است کماکان این تیم یکی از بخت‌های صعود است. صحبت‌های گولسیانی را در خصوص بازی مقابل استقلال تاجیکستان در ادامه می‌خوانید:

چه شد که بازی برده را با تساوی کردید؟
من فکر می‌کنم به خصوص در نیمه اول تیم برتر بازی بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. تیم حریف اکثرا دفاع می‌کرد و بازی کاملا در اختیار ما بود. شرایط در نیمه دوم تغییر کرد و آن‌ها چند موقعیت برای گلزنی داشتند. من فکر می‌کنم شرایط بدنی بازیکنان ما و همچنین کیفیت پایین زمین باعث شد تا در نیمه دوم گل بخوریم و فقط یک امتیاز از این بازی بگیریم.

قبل از بازی تعداد زیادی از بازیکنان سرماخورده بودند. این موضوع چقدر در تساوی پرسپولیس تاثیر داشت؟
قطعا تاثیرگذار بود. شرایط بدنی تیم ما در نیمه دوم افت کرد و به همین دلیل نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. ویروس جان تیم ما را گرفت و بدن بازیکنان خیلی تحلیل رفت. قبل از بازی تعداد زیادی از بازیکنان شرایط خوبی نداشتند و مشغول استراحت بودند. این موضوع برای هر تیمی‌سخت است و اجازه نمی‌دهد شما نمایش همیشگی خودتان را داشته باشید.

گولسیانی: ما مرد روزهای سخت هستیم/ بهترین نمایش پرسپولیس را مقابل النصر می بینید/ بهانه نمی آورم ولی ویروس جان تیم ما را گرفت!

با این تساوی شانس صعود شما کم شده و شرایط خیلی در بازی‌های آینده برای پرسپولیس دشوار خواهد بود. نظر تو در این خصوص چیست؟
درست است که ما نباید در این بازی امتیاز از دست می‌دادیم و برد در این دیدار خیلی به صعود ما کمک می‌کرد. با این حال اصلا نا امید نیستیم و می‌توانیم در دو بازی آینده صعودمان را قطعی کنیم. هنوز اتفاقی نیفتاده و ما از هر نظر شانس صعود داریم.

ولی دو بازی بعدی شما با دو تیم قدرتمند النصر و الدحیل خواهد بود و این موضوع کمی کار را سخت خواهد کرد.
ما برای تقابل با هر حریفی آماده هستیم. فراموش نکنید که ما هم پرسپولیس هستیم و اصلا رقیب راحتی برای النصر و الدحیل نخواهیم بود. النصر و الدحیل تیم‌های خوبی هستند ولی ما هم یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستیم و در سال‌های اخیر پرسپولیس دوبار به فینال این بازی‌ها صعود کرده است. شما مطمئن باشید حریفان حساب ویژه‌ای روی پرسپولیس باز خواهند کرد و بهترین نمایش ممکن را از ما در مقابل النصر خواهید دید.

هفته آینده در لیگ هم بازی فوق العاده سختی با سپاهان دارید. در مورد این بازی چه صحبتی داری؟
خب سپاهان هم تیم خوبی است و من قبلا در این تیم بازی کردم. آن‌ها مثل پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی هستند و فکر می‌کنم بازی جذابی بشود. تلاش می‌کنیم تا بهترین کیفیت خودمان را نشان دهیم و بتوانیم با گرفتن ۳ امتیاز این بازی هواداران پرسپولیس را که همیشه از ما حمایت می‌کنند، خوشحال کنیم.

منبع: خبـر ورزشی