توقف ناپولی مقابل تیم بحران زده/ سوسیه داد بعد از ۲۰ سال در یک قدمی صعود قرار گرفت
توقف ناپولی مقابل تیم بحران زده/ سوسیه داد بعد از ۲۰ سال در یک قدمی صعود قرار گرفت

در ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه دو دیدار همزمان برگزار شد که در بازی مهمتر تیم ناپولی میزبان یونیون برلین بود که مقابل این تیم با نتیجه یک بر یک متوقف شد. متیو پولیتانو در دقیقه ۳۹ ناپولی را پیش انداخت، اما فوفانا در دقیقه ۵۲ روی […]

- توقف ناپولی مقابل تیم بحران زده/ سوسیه داد بعد از ۲۰ سال در یک قدمی صعود قرار گرفت

در ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه دو دیدار همزمان برگزار شد که در بازی مهمتر تیم ناپولی میزبان یونیون برلین بود که مقابل این تیم با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

متیو پولیتانو در دقیقه ۳۹ ناپولی را پیش انداخت، اما فوفانا در دقیقه ۵۲ روی یک ضد حمله سریع تیم آلمانی را به گل تساوی رساند تا برلینی‌ها به نخستین امتیازشان دست یابند. پارتنوپی هم هفت امتیازی شد و پشت سر رئال مادرید در رده دوم گروه C قرار دارد. یونیون برلین در این دیدار پس از ۱۲ شکست متوالی بالاخره به امتیاز رسید. ستارگان این دیدار دروازه بان‌ها بودند.

در دیگر مسابقه در گروه D رئال سوسیه داد سه بر یک مهمانش بنفیکا را از پیش رو برداشت تا با ۱۰ امتیاز بالاتر از اینتر صدرنشین این گروه باشد.

این تیم در صورت شکست سالزبورگ مقابل اینتر یا کسب پیروزی در بازی بعدی به صورت قطعی به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد. آخرین حضور رئال سوسیداد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مربوط به فصل ۰۴-۲۰۰۳ است. رئال سوسیداد در این بازی یک پنالتی نیز از دست داد. بنفیکا هم بدون امتیاز قعرنشین گروه است.

باشگاه خبرنگاران