صعود بایرن مونیخ، رئال مادرید و اینتر/ پیروزی آرسنال و شکست منچستریونایتد
صعود بایرن مونیخ، رئال مادرید و اینتر/ پیروزی آرسنال و شکست منچستریونایتد

در ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، چند دیدار برگزار شد. در گروه A بایرن مونیخ میزبان گالاتاسرای ترکیه بود که با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. هر سه گل این مسابقه در دقایق پایانی به ثمر رسید. هری کین مثل بازی‌های اخیر برای بایرن درخشید […]

- صعود بایرن مونیخ، رئال مادرید و اینتر/ پیروزی آرسنال و شکست منچستریونایتد

در ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، چند دیدار برگزار شد.

در گروه A بایرن مونیخ میزبان گالاتاسرای ترکیه بود که با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. هر سه گل این مسابقه در دقایق پایانی به ثمر رسید. هری کین مثل بازی‌های اخیر برای بایرن درخشید و هر دو گل تیمش را در دقایق ۸۰ و ۸۶ به ثمر رساند و باکامبو در دقیقه ۹۳ یکی از گل‌ها را جبران کرد.

در دیگر بازی این گروه، منچستریونایتد در دانمارک مقابل کپنهاگن با نتیجه چهار بر سه مغلوب شد. هویلند ۲ بار و برونو فرناندز (پنالتی) برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.  در این گروه صعود بایرن مونیخ قطعی شده و وضعیت سه تیم دیگر بسیار پیچیده و نزدیک به هم است.

در گروه B آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف سویا اسپانیا رفت و با گل‌های تروسارد و ساکا توانست با دو گل حریفش را از پیش رو بردارد.  

در دیگر بازی این گروه آیندهوون هلند با یک گل لنس فرانسه را مغلوب کرد. در جدول این گروه، آرسنال با ۹ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آیندهوون و لنیس با پنج امتیاز در رتبه‌های دوم و سومند. سویا هم دو امتیازی است.

در گروه C رئال مادرید با سه گل از سد مهمانش براگای پرتغال عبور کرد. براهیم دیاز، وینیسیوس جونیور و رودریگو برای رئال گل زدند تا با ۱۲ امتیاز مقتدرانه صدرنشین این گروه باشد و صعودشان به دور بعد قطعی شود.

در گروه D هم اینتر در اتریش با یک گل سالزبورگ را شکست داد. لائوتارو مارتینز در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی تک گل بازی را زد تا نراتزوری هم مثل سوسیه داد در این گروه ۱۰ امتیازی شود و صعود هر دو تیم به دور بعد قطعی شود.

باشگاه خبرنگاران