شهرداری لواسان از ارائه اطلاعات خانه‌های لاکچری خودداری کرد
شهرداری لواسان از ارائه اطلاعات خانه‌های لاکچری خودداری کرد

رئیس سازمان امور مالیاتی  از امتناع شهرداری لواسان برای دادن اطلاعات خانه‌های لوکس به سازمان امور مالیاتی خبر داد. ایسنا نوشت: سید محمد هادی سبحانیان گفت: نظام مالیاتی بدون اشراف اطلاعاتی نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد که مطالبه گری رسانه‌ها می‌تواند هموار کننده این مسیر باشد. معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، سنگر […]

رئیس سازمان امور مالیاتی  از امتناع شهرداری لواسان برای دادن اطلاعات خانه‌های لوکس به سازمان امور مالیاتی خبر داد.

- شهرداری لواسان از ارائه اطلاعات خانه‌های لاکچری خودداری کرد

ایسنا نوشت: سید محمد هادی سبحانیان گفت: نظام مالیاتی بدون اشراف اطلاعاتی نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد که مطالبه گری رسانه‌ها می‌تواند هموار کننده این مسیر باشد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، سنگر اول مواجهه مردم با حاکمیت را سازمان امور مالیاتی دانست و گفت: اگر تصویر نظام مالیاتی مخدوش شود، نگاه مردم به حاکمیت و دولت نیز دچار مشکل می شود. شناسنامه‌دار کردن محل مصرف درآمدهای مالیاتی در بودجه کشور یکی از موارد مهم برای افزایش تمکین و رضایت خاطر مودیان در پرداخت مالیات است.

وی، اشراف اطلاعاتی، تعیین تکلیف پرونده‌های رسوب شده در محاکم دادرسی، پیگیری پرونده‌های بزرگ ادارات کل، تولید اظهارنامه‌های برآوردی، قطعی‌سازی پرونده‌های ارزش افزوده، تمرکز بر شرکت‌های صوری، مبارزه با فرار مالیاتی، واحدیابی سیستماتیک، تمرکز بر بساز بفروشی‌ها و پیگیری اخذ مالیات از خانه‌های لوکس و خودروهای لوکس را از مهمترین اقدامات تحولی برای وصول مالیات و تأمین مالی دولت در دو سال گذشته دانست.

منبع: اطلاعات انلاین