به گزارش زیرنویس به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «پترا دسوتر» (Petra De Sutter) معاون نخست وزیر بلژیک امروز چهارشنبه به شدت از حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه انتقاد کرد. معاون نخست وزیر بلژیک از دولت کشورش خواست تا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی وضع کند و درباره بمباران بیمارستان‌ها و اردوگاه‌های آوارگان در غزه […]

به گزارش زیرنویس به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «پترا دسوتر» (Petra De Sutter) معاون نخست وزیر بلژیک امروز چهارشنبه به شدت از حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه انتقاد کرد.

معاون نخست وزیر بلژیک از دولت کشورش خواست تا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی وضع کند و درباره بمباران بیمارستان‌ها و اردوگاه‌های آوارگان در غزه تحقیق کند.

«پترا دسوتر» در این باره به روزنامه «نیووزبلاد» (Nieuwsblad) گفت: زمان تحریم اسرائیل فرا رسیده است. روشن است که اسرائیل به خواسته‌های بین المللی برای آتش بس اهمیت نمی‌دهد.

در سی و سومین روز از عملیات طوفان الاقصی، در حالی که نیروهای مقاومت فلسطین به حملات گسترده خود علیه عناصر متجاوز که قصد نفوذ زمینی به غزه را دارند ادامه می‌دهند، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که ارتش رژیم صهیونیستی از تانک‌های از دور خارج شده خود برای حمله به غزه استفاده می‌کند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۱۰ هزار و ۵۶۹ نفر افزایش پیدا کرده است.

وزارت بهداشت غزه بیان کرد: دشمن صهیونیست طی ساعات گذشته مرتکب ۲۷ کشتار شده است که بر اثر آن ۲۴۱ نفر دیگر شهید شدند.

همچنین وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از میان ۱۰ هزار ۵۶۹ شهید، چهار هزار و ۳۲۴ نفر از آنان را کودکان و دو هزار ۸۲۳ نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

منبع: مـهر