توافق فدراسیون بوکس با “رینالدو فوتس” کوبایی
توافق فدراسیون بوکس با “رینالدو فوتس” کوبایی

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بوکس کشورمان روز سه شنبه ۲۷ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد و سید روح الله حسینی با کسب ۴۵ رای به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون بوکس انتخاب شد. پس از آغاز ریاست روح الله حسینی در فدراسیون بوکس، بخاطر نزدیک بودن آغاز نوزدهمین دوره […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بوکس کشورمان روز سه شنبه ۲۷ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد و سید روح الله حسینی با کسب ۴۵ رای به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون بوکس انتخاب شد. پس از آغاز ریاست روح الله حسینی در فدراسیون بوکس، بخاطر نزدیک بودن آغاز نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، کمیته فنی فدراسیون حسین نهرودی را به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان انتخاب کرد تا تیم ملی برای حضور در هانگژو با سرمربی حضور داشته باشد و در همان مقطع اعلام شد که قرار است به زودی یک مربی خارجی هدایت تیم ملی بزرگسالان را برعهده بگیرد.

حالا پس از نتایج ضعیفی که تیم ملی بوکس کشورمان در بازی های آسیایی هانگژو رقم زد، مسوولان فدراسیون بلافاصله به وعده انتخاباتی خود عمل کردند و حالا خبرها حاکی از آن است که فدراسیون بوکس با یک مربی کوبایی به توافقات اولیه رسیده است.

طبق اخبار رسیده از منابع معتبر، مسئولان فدراسیون بوکس با “رینالدو فوتس” مربی کوبایی به توافقات اولیه رسیده اند و این مربی خارجی قرار است روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه برای رسیدن به توافق نهایی به تهران سفر کند. ظاهرا قرار است وی پس از حضور در تهران و بازدید از امکانات بوکس ایران، پای میز مذاکره نهایی بنشیند. “رینالدو فوتس” چندین سال مربی تیم ملی رده‌های سنی بوکس کوبا بوده است. این مربی کوبایی از قهرمانان ملی کشور کوبا است.

ضمن اینکه فدراسیون بوکس کشورمان بدنبال یک مربی کوبایی دیگر برای رده های سنی پایه است که چندین گزینه پیشنهادی از سوی فدراسیون بوکس کوبا روی میز فدراسیون بوکس کشورمان قرار گرفته است که هنوز از سوی ریاست فدراسیون گزینه نهایی تاید نشده است. 

لازم به ذکر است؛ “رینالدو فوتس” پس از حضور در تهران و توافق نهایی، به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان فعالیت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز خواهد کرد و هدف فدراسیون بوکس کشورمان این است که “فوتس” کوبایی در بحث آموزش مربیان در سراسر کشور فعالیت کند.

لازم به یاد آوری است، بازی‌های آسیایی هانگژو که در کشور چین برگزار شد، جزو مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس بود که متأسفانه نمایندگان کشورمان شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این رقابت‌ها به دست نیاوردند. پس از ناکامی شاگردان نهرودی در هانگژو، مسئولان فدراسیون بوکس کشورمان در زمان کوتاه باقی مانده تا المپیک پاریس دست به تغییرات در رأس تیم ملی بزرگسالان زدند تا شاید بوکس ایران در مسابقات جهانی بتواند با مربی کوبایی سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌





منبع: فارس