به گزارش زیرنویس به نقل از المعلومه، «سهیله السلطانی» عضو فراکسیون «صادقون» در پارلمان عراق روز چهارشنبه با تأیید تشدید حملات موشکی اخیر گروه‌های مقاومت اسلامی عراق ضد پایگاه‌های نظامی آمریکا در این کشور اعلام کرد که همه گزنیه‌ها برای حمایت از آرمان آزادی فلسطین آماده است. عضو فراکسیون صادقون در گفت‌وگو با رسانه عراقی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المعلومه، «سهیله السلطانی» عضو فراکسیون «صادقون» در پارلمان عراق روز چهارشنبه با تأیید تشدید حملات موشکی اخیر گروه‌های مقاومت اسلامی عراق ضد پایگاه‌های نظامی آمریکا در این کشور اعلام کرد که همه گزنیه‌ها برای حمایت از آرمان آزادی فلسطین آماده است.

عضو فراکسیون صادقون در گفت‌وگو با رسانه عراقی با اشاره به همبستگی متمادی مردم عراق با ملت فلسطین گفت: دولت و مردم عراق درباره تحولات جاری غزه و جنایت صهیونیست‌ها ضد غیرنظامیان و به ویژه کودکان دست بسته و بی‌تفاوت نیست.

وی در ارزیابی موج جدید حملات علیه نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه افزود: انتظار می‌رود گروه‌های مقاومت اسلامی در عراق در همبستگی با مردم نوار غزه، موج حملات خود را علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا مستقر در خاک این کشور افزایش دهند.

قانونگذار عراقی با بیان اینکه «همه گزینه‌ها برای حمایت از آرمان فلسطین از سوی دولت، مردم و پارلمان عراق مهیا و در دسترس است»، خاطرنشان کرد: مقاومت عراق گزینه‌های بسیار زیادی علیه منافع دولت آمریکا در منطقه به علت حمایت از جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین تدارک دیده است.

پیش از این، محمد کاظم، پژوهشگر سیاسی مرکز مطالعاتی «الهدف» در تحلیلی از دورنمای تحولات غزه گفت که ادامه حملات به پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه، واشنگتن را مجبور به تغییر سیاست خود در قبال غزه خواهد کرد و از وحشیگری صهیونیست‌ها در کشتار غیرنظامیان در غزه را خواهد کاست.

گفتنی است مقاومت اسلامی عراق دو روز پس از پایان سفر آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا به بغداد، مسئولیت هدف قرار دادن پایگاه نظامی «حریر» وابسته به اشغالگران آمریکایی در شمال عراق را با دو پهپاد بر عهده گرفت.

منبع: مـهر