تظاهرات ضد صهیونیستی خبرنگاران وفعالان رسانه‌ در کراچی پاکستان
تظاهرات ضد صهیونیستی خبرنگاران وفعالان رسانه‌ در کراچی پاکستان

هزاران نفر از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه پاکستان با ابراز انزجار از جنایت رژیم صهیونیستی در غزه در همبستگی با فلسطین و اعلام همدردی با شهدای روزنامه‌نگار غزه، در کراچی راهپیمایی کردند.

به گزارش زیرنویس، به نقل از آناتولی، فعالان حوزه رسانه در پاکستان اعم از روزنامه‌نگاران، دست‌اندرکاران تلویزیون و دیگر مطبوعات چاپی و الکترونیکی پاکستان امروز (چهارشنبه) برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و ابراز همبستگی با فلسطین به ویژه همدردی با شهدای روزنامه‌نگار در غزه، در شهر «کراچی» راهپیمایی کردند.

بر پایه این گزارش، هزاران نفر از اصحاب جراید و سندیکاهای رسانه‌ای از جمله روزنامه‌نگاران و خبرنگاران با ابراز انزجار از جنایت هولناک صهیونیست‌ها در غزه با شعارهایی در حمایت از همکاران رسانه‌ای خود در غزه، همبستگی خود را با مردم بی‌پناه غزه اعلام کردند.

هزاران نفر از فعالان حوزه رسانه و جراید روز چهارشنبه در خیابان‌های کراچی واقع در جنوب پاکستان در اعتراض به «سکوت» غرب در قبال کشتار غیرنظامیان به ویژه کودکان در حملات هوایی شدید اسرائیل به نوار غزه اعتراض کردند.

بر پایه این گزارش، صدها روزنامه‌نگار و دست‌اندرکاران رادیو و تلویزیون به همراه خانواده‌هایشان در باشگاه مطبوعاتی کراچی گرد هم آمدند تا با همدردی با شهدای روزنامه‌نگار خود در غزه که در حملات هوایی اسرائیل به غزه به شهادت رسیدند، ابراز همبستگی کنند.

تظاهرکنندگان خشمگین پاکستانی با حمل بنرها و پلاکاردهایی با ابراز انزجار ضد صهیونیست‌ها با سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی از جمله «شما نمی‌توانید حقیقت را با کشتن روزنامه‌نگاران کتمان کنید» و «اسرائیل مسئول قتل روزنامه نگاران در غزه است» خواستار توقف حملات ضد روزنامه‌نگاران در مقابل فرمانداری شهر کراچی شدند.

به گزارش باشگاه بین‌المللی حمایت از خبرنگاران از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تا به امروز، ۳۶ خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

منبع: مـهر