لیگ برتر فوتسال| جنگ گیتی‌پسند و مس در ال‌کلاسیکوی ایران
لیگ برتر فوتسال| جنگ گیتی‌پسند و مس در ال‌کلاسیکوی ایران

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال یکی از حساس‌ترین مسابقات نیم فصل قرار است بین تیم‌های گیتی پسند و مس برگزار شود که به نام الکلاسیکو فوتسال ایران شناخته می‌شود.

به گزارش زیرنویس، لیگ برتر فوتسال به نیم فصل خود در هفته سیزدهم رسید. این لیگ قرار بود از ۲۰ تیرماه آغاز شود که به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات کافا از ۱۳ مرداد با حضور ۱۴ تیم آغاز شد.

این رقابت‌ها در حالی وارد هفته سیزدهم می‌شود که روز جمعه قرار است ۷ دیدار از ساعت ۱۶ در شهرهای مختلف برگزار شود و نکته مهمی که وجود دارد دیدار تیم‌های گیتی پسند و مس است که به نام ال‌کلاسیکو فوتسال ایران در بین علاقمندان به این رشته شناخته می‌شود. با توجه به فاصله امتیازی نزدیک، این بازی از حساسیت خاصی برخوردار است. در صورت پیروزی نماینده آذربایجان شرقی این تیم با قهرمانی در نیم فصل به تعطیلات می‌رود و اگر نتیجه غیر از پیروزی مس در این بازی رقم بخورد این نماینده اصفهان است که قهرمان نیم فصل شده و به تعطیلات می‌رود.

در حال حاضر گیتی پسند با ۳۴ امتیاز از ۱۲ بازی در صدر جدول قرار دارد. شاگردان جوان کشاورز تنها ۱۲ گل دریافت کرده‌اند و بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند. مس سونگون، مدافع عنوان قهرمانی هم با ۳۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. آنها با ۴۹ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار دارند و می‌توانند با برتری مقابل گیتی پسند در ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران به صدر جدول برسند و به تعطیلات نیم فصل بروند.

 این دو تیم تقابل دیگری از نظر آقای گلی را دارند؛ محمدحسین درخشانی از گیتی پسند و بهروز عظمی از مس سونگون دو گلزن برتر امسال هستند که هر دو نفر ۱۰ گل تا به امروز به ثمر رساندند.

تقابل دیگر این دو تیم بین کشاورز و تقی‌پور مربیان این دو تیم از روی نیمکت است که از نکات جالب این بازی به شمار می‌رود. هر دو نفر در این سال‌ها رقایتی بسیار نزدیکی در کسب قهرمانی  تیمشان با یکدیگر داشته‌اند؛ البته در این دیدار نباید از پرافتخارترین بازیکن آسیا علی‌اصغر حسن زاده غافل شد که وی سال گذشته کاپیتان گیتی پسند بوده و امسال کاپیتان مس است.

گیتی‌پسند بهترین خط دفاع لیگ و مس بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و با این شرایط در آخر بازی باید دید کدام یک می‌تواند با شکست دیگری با صدرنشینی به تعطیلات نیم فصل بروند.

برنامه بازی‌های فردا به شرح زیر است:

گهر زمین سیرجان – ایرالکو اراک

گیتی پسند – مس سونگون

سفیر گفتمان – فولاد زرند ایرانیان

مقاومت البرز – آنا صنعت پاسارگاد قم

پالایش نفت بندرعباس – شهرداری ساوه

سن ایچ ساوه – فرش آرا مشهد

کراپ الوند – پوشاک حافظ ساری

به دلیل پخش مستقیم بازی گیتی پسند و مس سونگون  از شبکه ورزش این بازی با تاخیر ساعت ۱۷ برگزار می شود.

 

منبع: فارس