به گزارش زیرنویس، انسیه خزعلی در حاشیه نشست زن در اسلام در جده، که به میزبانی عربستان سعودی و سازمان همکاری‌های اسلامی در حال برگزاری است، با وزیر امور خارجه اندونزی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار خزعلی با اشاره به جایگاه فلسطین در جهان اسلام و آگاهی و تظاهرات گسترده آزادی خواهان سراسر […]

به گزارش زیرنویس، انسیه خزعلی در حاشیه نشست زن در اسلام در جده، که به میزبانی عربستان سعودی و سازمان همکاری‌های اسلامی در حال برگزاری است، با وزیر امور خارجه اندونزی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار خزعلی با اشاره به جایگاه فلسطین در جهان اسلام و آگاهی و تظاهرات گسترده آزادی خواهان سراسر جهان و تظاهرات میلیونی در اندونزی در حمایت از غزه، ابراز امیدواری کرد جمعیت‌های زنان در جهان برای پایان بخشیدن به نسل کشی و ارسال کمک‌های فوری به مردم غزه اقدام کنند.

وی بیان داشت: بایستی مانع زیاده خواهی رژیم صهیونیستی شد چون در غیر این صورت این رژیم نه تنها به ضمیمه کردن غزه اکتفا نخواهد کرد، که به دنبال محقق کردن آرزوی موهوم نیل تا فرات، به اقدام وحشیانه خود نسبت به کشورهای دیگر ادامه خواهد داد.

خزعلی افزود: در طول دو سال اخیر ریاست جمهوری اسلامی ایران بر کارگروه توانمند سازی زنان آیورا، تعامل و همکاری‌های بسیار خوبی بین ایران و کشورهای عضو آیورا از جمله اندونزی برقرار شده است.

وزیر امور خارجه اندونزی نیز با اشاره به مواضع مشترک دو کشور اظهار داشت: متأسفانه مرز دریایی و حتی هوایی غزه را نیز رژیم صهیونیستی تحت کنترل خود دارد و مانع از ورود و خروج مجروحان نیازمند به کمک‌های پزشکی می‌شود.

وی افزود: اکنون زمان آن رسیده جهانیان ریشه اشغالگری و پیشروی غیر قانونی صهیونیست‌ها را پیدا کرده و مانع از توسعه طلبی بیشتر آن رژیم شوند.

منبع: مـهر