به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، آرسنال در بازی هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سویا میزبانی کرد و با نتیجه ۲-۰ برنده شد. فشار حملات آرسنال تا جایی ادامه یافت که لئوناردو تروسارد موفق شد در دقیقه ۲۹ داخل محوطه جریمه روی پاس ساکا به گل برسد و توپ را […]

- آرسنال 2-0 سویا/ پادشاه لیگ اروپا، حرفی برای گفتن نداشت + خلاصه بازی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، آرسنال در بازی هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سویا میزبانی کرد و با نتیجه ۲-۰ برنده شد.

فشار حملات آرسنال تا جایی ادامه یافت که لئوناردو تروسارد موفق شد در دقیقه ۲۹ داخل محوطه جریمه روی پاس ساکا به گل برسد و توپ را وارد دروازه کند.

نیمه اول بازی کاملا یکطرفه دنبال شد و تیم مهمان خطری روی دروازه آرسنال ایجاد نکرد تا شاگردان میکل آرتتا با برتری یک گله به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی هم آرسنال با شرایط خوبی بازی را آغاز کرد و تیم برتر زمین بود. در دقیقه ۴۹ شوت هاوترز روی پاس ساکا بلوکه شد. او چند دقیقه بعد هم شوت زد و این بار دفع نشد، اما با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

ساکا که در نیمه دوم نفوذ‌های زیادی به محوطه جریمه حریف داشت روی پاس مارتینلی در دقیقه ۶۴ موفق شد ضربه‌اش را به سمت چپ دروازه سویا بفرستد و دومین گلزن تیمش باشد.

سویا تا پایان بازی هیچگونه موقعیت خطرناکی روی دروازه آرسنال ایجاد نکرد و در این بازی حتی یک شوت به سمت دروازه نداشت. تیم اسپانیایی شکست را بدون مشکل پذیرفته بود و از ابتدای این بازی یک نمایش دور از انتظار را به اجرا گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا