مصدومیت امیری به ۲ ماه نمی‌رسد/ گولسیانی و عالیشاه امروز تمرین نکردند
مصدومیت امیری به ۲ ماه نمی‌رسد/ گولسیانی و عالیشاه امروز تمرین نکردند

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی باید روز دوشنبه هفته آینده به مصاف تیم فوتبال سپاهان برود که چند بازیکن این تیم با مصدومیت مواجه هستند.  علیرضا اشرف مدیررسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود وحید امیری ۲ ماه از میادین دور است، اظهار کرد: نه، این موضوع صحت ندارد و امیری دچار کشیدگی از […]

- مصدومیت امیری به ۲ ماه نمی‌رسد/ گولسیانی و عالیشاه امروز تمرین نکردند

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی باید روز دوشنبه هفته آینده به مصاف تیم فوتبال سپاهان برود که چند بازیکن این تیم با مصدومیت مواجه هستند. 

علیرضا اشرف مدیررسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود وحید امیری ۲ ماه از میادین دور است، اظهار کرد: نه، این موضوع صحت ندارد و امیری دچار کشیدگی از ناحیه همسترینگ شده و ۲ ماه از میادین دور نیست و کمتر از این مدت بهبود می‌یابد اما زمانش به طور دقیق مشخص نشده که چه مدت درمانش طول می‌کشد.

او درباره وضعیت گولسیانی و اینکه او به بازی با سپاهان می‌رسد، گفت: امروز ریکاوری بود و گولسیانی تمرین نکرد و  ان‌شاءالله فردا وضعیتش مشخص می شود اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

اشرف درباره وضعیت  امید عالیشاه بیان کرد: امید هم هنوز سرماخورده است و امروز در تمرینات حضور نداشت. وضعیت او هم فردا مشخص می‌شود و اگر سرماخوردگی‌اش خوب شود در آن صورت می تواند برابر سپاهان بازی کند.

او درباره مصدومان و محرومان پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان گفت: سایر بازیکنان ما مشکلی ندارند و آماده این بازی هستند.

باشگاه خبرنگاران