به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رئال مادرید در غیاب جود بلینگام در ترکیب اصلی تیم، به دنبال پیروزی در هفته چهارم چمپیونزلیگ بود. در دقیقه ۴ لوکاس واسکز به دلیل کشیدن لباس بازیکن براگا به مهمان یک پنالتی هدیه داد. آلوارو ژالو و لونین که به دلیل مصدومیت کپا آریسابالاگا قبل از بازی، به ترکیب اضافه شده بود، […]

- رئال ۳-۰ براگا: پیروزی در غیاب بلینگهام

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رئال مادرید در غیاب جود بلینگام در ترکیب اصلی تیم، به دنبال پیروزی در هفته چهارم چمپیونزلیگ بود.

در دقیقه ۴ لوکاس واسکز به دلیل کشیدن لباس بازیکن براگا به مهمان یک پنالتی هدیه داد. آلوارو ژالو و لونین که به دلیل مصدومیت کپا آریسابالاگا قبل از بازی، به ترکیب اضافه شده بود، مقابل همدیگر قرار گرفتند.

ژالو ضربه‌اش را به سمت چپ زد و لونین با تشخیص جهت درست، توپ را دفع کرد تا بازی صفر-صفر بماند.

در دقیقه ۱۷ براگا باز هم صاحب موقعیت شد اما این بار هم توپش وارد دروازه نشد و شوت این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۶ وینیسیوس روی پاس کروس صاحب توپ شد اما گومز، مدافع حریف او را ناکام گذاشت و شوتش را بلاک کرد.

یک دقیقه بعد براهیم دیاز رئال را به گل رساند. حرکت رودریگو در محوطه جریمه و پاس کات‌بک او را، دیاز به راحتی وارد دروازه حریف کرد.

رئال پس از این گل به حملاتش ادامه داد و چند موقعیت ناقص هم به‌دست آورد اما در نیمه اول دیگر شاهد گل نبودیم و ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی با نتیجه یک بر صفر پایان یافت.

در دقیقه ۵۵ باز هم دیاز دست به کار شد اما این بار متئوس، دروازه‌بان براگا مانع گلزنی او شد و در ادامه نیز فونته توپ را دور کرد.

در دقیقه ۵۸ گل دوم رئال به ثمر رسید. این بار حرکت واسکز از سمت راست و پاسش به وینیسیوس در مرکز محوطه جریمه، وینگر برزیلی را در موقعیت خوبی قرار داد. او بازیکن حریف را از مقابلش برداشت و ضربه‌اش را زد که به گل تبدیل شد و نتیجه بازی را ۲-۰ کرد.

در دقیقه ۷۶ براگا برای کمتر کردن اختلاف صاحب موقعیت شد اما ضربه ال‌مسرتی را لونین گرفت.

رئال که خیالش از برد راحت شده بود از شدت حملاتش کم کرد و تلاش‌های براگا هم برای گلزنی بی‌نتیجه ماند تا بازی با نتیجه ۳-۰ به پایان برسد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا