سرهنگ سیروس دریکوند گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و مغازه در شهرستان اهواز، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. او می‌گوید: متهمان با استفاده از خودرو‌های پژو پارس با پلاک‌های سرقتی در صحنه‌های سرقت حاضر می‌شدند، متهمان پس از دیدزنی و مشاهده خروج صاحبان […]

سرهنگ سیروس دریکوند گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و مغازه در شهرستان اهواز، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او می‌گوید: متهمان با استفاده از خودرو‌های پژو پارس با پلاک‌های سرقتی در صحنه‌های سرقت حاضر می‌شدند، متهمان پس از دیدزنی و مشاهده خروج صاحبان منزل در یک فرصت مناسب با شیوه‌های خاص، اموال با ارزش را سرقت می‌کردند و متواری می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات پیچیده و هوشمندانه هویت و محل اختفا اعضای باند ۱۱ نفره سارقان حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اهواز شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی طی عملیات‌های جداگانه منسجم و ضربتی آنان را دستگیر کردند.

به گفته او در این خصوص ۳ نفر مالخر نیز دستگیر شدند، متهمان پس از مواجه با مالباختگان و مستندات مستدل پلیس به ۲۳ فقره سرقت از منازل و مغازه‌ها در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند.

سرهنگ دریکوند می گوید: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع خبر: رکنـا