برگزاری دو دیدار متوالی در روز دوشنبه هفته جاری در چهارچوب لیگ قهرمانان آسیا نگرانی‌هایی را برای کادر فنی تیم استقلال به وجود آورد. به علت جریمه باشگاه سپاهان و ممانعت کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی این تیم در ورزشگاه نقش جهان قرار شد دیدار تیم سپاهان و آلمالیق بعد از دیدار نساجی و نوبهار […]

- نگرانی جواد نکونام برای دیدار با تراکتور برطرف شد

برگزاری دو دیدار متوالی در روز دوشنبه هفته جاری در چهارچوب لیگ قهرمانان آسیا نگرانی‌هایی را برای کادر فنی تیم استقلال به وجود آورد.

به علت جریمه باشگاه سپاهان و ممانعت کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی این تیم در ورزشگاه نقش جهان قرار شد دیدار تیم سپاهان و آلمالیق بعد از دیدار نساجی و نوبهار ازبکستان در استادیوم آزادی برگزار شود. با توجه به در پیش بودن بازی خانگی تیم استقلال و حساسیت شرایط زمین چمن آزادی این موضوع به یکی از دغدغه‌های جواد نکونام تبدیل شد.

از مسئولان باشگاه استقلال خبر گرفتیم یکی از مسئولان این باشگاه امروز به همین منظور از طریق مسئولان ورزشگاه آزادی در این باره پیگیر وضعیت چمن شد.

ظاهراً شرایط چمن بعد از برگزاری بازی سپاهان مشکل خاصی نداشته است. ضمن اینکه ظرف روزهای اخیر نیز کار ترمیم و رسیدگی به چمن ورزشگاه آزادی به شکل بهتری از سوی مسئولان شرکت توسعه و تجهیز همچنین کادر مجموعه ورزشی آزادی انجام گرفته است.

ناگفته نماند؛ پس از دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در تاریخ بیستم آبان این زمین باید روز بیست و پنجم آبان ماه جاری شاهد برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل هنگ کنگ در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ نیز باشد.

منبع: خبـر ورزشی