به گزارش زیرنویس ازآذربایجان‌غربی؛حسین نجف‌زاده اظهار کرد: پرونده یک واحد تولید لبنیات به اتهام افزایش خودسرانه ۲۰ درصدی محصولات تولیدی خود به میزان دو میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.  مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و […]

به گزارش زیرنویس ازآذربایجان‌غربی؛حسین نجف‌زاده اظهار کرد: پرونده یک واحد تولید لبنیات به اتهام افزایش خودسرانه ۲۰ درصدی محصولات تولیدی خود به میزان دو میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و متهم را معادل ۱۰ برابر مبلغ گران‌فروشی به پرداخت ۲۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

 نجف‌زاده بیان کرد: عوامل گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، تخلف اعلامی را در بازرسی از یک واحد تولیدی لبنیات کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

 نجف‌زاده بیان کرد: گران‌فروشی، درج‌نکردن قیمت، خریدوفروش بر خلاف ضوابط، عرضه خارج از شبکه و نگهداری و فروش کالای قاچاق مهم‌ترین تخلفات صنفی در بخش کالا و خدمات را تشکیل می‌دهد.

 وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت بروز تخلف، موارد را در سریع‌ترین زمان ممکن به ادارات صنعت، معدن و تجارت و بخش بازرسی این اداره کل گزارش دهند تا تخلف موردنظر در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی شود.

 

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

 

منبع خبر: رکنـا