حسین پورحمیدی، محمد نادری و امیرحسین حسین‌زاده استقلالی‌هایی هستند که برای بازی شنبه مقابل تیم سابقشان سرشار از انگیزه اند. پورحمیدی سال‌ها در استقلال نیمکت نشین بود و حالا می‌خواهد ثابت کند که دروازه‌بان خوبی است. او البته امسال فراز و نشیب زیادی داشته و در چند بازی نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد اما باید […]

- ۳ استقلالی‌ با انگیزه علیه آبی‌ها و تیم جواد نکونام!

حسین پورحمیدی، محمد نادری و امیرحسین حسین‌زاده استقلالی‌هایی هستند که برای بازی شنبه مقابل تیم سابقشان سرشار از انگیزه اند.

پورحمیدی سال‌ها در استقلال نیمکت نشین بود و حالا می‌خواهد ثابت کند که دروازه‌بان خوبی است. او البته امسال فراز و نشیب زیادی داشته و در چند بازی نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد اما باید دید در تقابل غیر مستقیم با سید حسین حسینی چه عملکردی خواهد داشت؟

محمد نادری که حتی با استقلال به لیگ قهرمانان آسیا رفته بود، امسال خیلی کم در ترکیب تراکتور بازی کرده اما باید دید پاکو خمز او را برای بازی شنبه انتخاب می‌کند یا نه؟

امیرحسین حسین‌زاده‌ هم بعد از یک فصل نه چندان موفق در بلژیک قصد داشت به استقلال برگردد که آبی پوشان نتوانستند او را جذب کنند و در نهایت تراکتور حسین‌زاده را خرید.  هرچند که او هم در لیگ امسال فراز و نشیب زیادی داشته و حالا باید دید مقابل استقلال بازی می‌کند و موفق به گلزنی می شود یا نه؟

در فصلی که استقلالی‌ها با فرهاد مجیدی قهرمان لیگ برتر شدند، حسین‌زاده یک ستاره بود و خیلی‌ها او را بهترین بازیکن لیگ برتر قلمداد کردند اما این بازیکن تکنیکی هنوز نتوانسته همه توانایی‌های خود را در تراکتور نشان بدهد و حالا بازی با استقلال فرصت بسیار مناسبی است تا حسین‌زاده یک بار دیگر خودش را نشان بدهد.

استقلال فصل گذشته در دیدار رفت به تراکتور باخت اما در دیدار برگشت مقابل این تیم پیروزی پرگل ۷ بر یک رسید ضمن اینکه در جام حذفی هم با دو پنالتی یامگا از سد تراکتور عبور کرد.

منبع: خبـر ورزشی