شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار که در ورزشگاه خانگی تولوز برگزار شد در غیاب تعدادی از ستاره های سرشناس خود مثل محمد صلاح با نتیجه ۳-۲ بازی را به حریف فرانسوی خود واگذار کردند. در نیمه اول این دیدار فقط یک گل بین دو تیم رد و بدل شد واین گل‌ نیز سهم تیم […]

- شکست غیرمنتظره لیورپول مقابل تیم فرانسوی

شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار که در ورزشگاه خانگی تولوز برگزار شد در غیاب تعدادی از ستاره های سرشناس خود مثل محمد صلاح با نتیجه ۳-۲ بازی را به حریف فرانسوی خود واگذار کردند.

در نیمه اول این دیدار فقط یک گل بین دو تیم رد و بدل شد واین گل‌ نیز سهم تیم تولوز بود که با ضربه دونوم بازیکن نروژی تیم تولوز به ثمر رسید و تیم لیورپول علی رغم ایجاد چندین موقعیت گلزنی نتوانست دروازه میزبان خود را باز کند. در نیمه دوم این دیدار باز هم تیم تولوز بود که گل دیگری را به ثمر رساند و حساب بازی را ۲-۰ کرد اما یک گل به خودی از کاسرس بازیکن تولوز باعث شد تا امیدهای طرفداران لیورپول برای بازگشت به این دیدار دوباره جان بگیرد. اما در ادامه این دیدار باز هم تیم میزبان به گل رسید پ در دقیقه ۷۶ ماگری بازیکن کامرونی تولوز حساب کار را ۳-۱ به سود نماینده فرانسه کرد. لیورپولی ها که خود را در آستانه یک شکست می دیدند در دقیقه ۸۳ یکی از گل های خورده را توسط دیگو ژوتا پاسخ دادند و در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه میزبان وارد کردند و حتی در دقیقه ۹۹ بازی توسط کوانسا مدافع جوان خود به گل تساوی هم رسیدند اما این گل توسط داور مردود اعلام شد. در نهایت تلاش دو تیم در پایان این مسابقه با نتیجه ۳-۲ به سود تیم فرانسوی به اتمام رسید.

تیم لیورپول با ۹ امیتاز کماکان در صدر جدول گروه E قرار دارد و تیم های تولوز با ۷، یونیون سن ژیل با ۴ و لاسک با ۳ امتیاز در تعقیب شاگردان یورگن کلوپ هستند.

منبع: خبـر ورزشی