به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی در نشست خبری قبل از بازی شمس آذر قزوین و پیکان تهران گفت: فردا بازی خیلی حساس و سختی داریم. پیکان باانگیزه است مه مربیان و بازیکنان جوان و باکیفیتی دارد. این تیم در چند هفته گذشته نتایج خوبی نگرفته است و دنبال جبران است. بازیکنان ما هم با […]

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی در نشست خبری قبل از بازی شمس آذر قزوین و پیکان تهران گفت: فردا بازی خیلی حساس و سختی داریم. پیکان باانگیزه است مه مربیان و بازیکنان جوان و باکیفیتی دارد. این تیم در چند هفته گذشته نتایج خوبی نگرفته است و دنبال جبران است. بازیکنان ما هم با انگیزه کار و تلاش می‌کنند که خودشان را به فوتبال ایران معرفی کنند و فکر می‌کنم در این راه موفق هم بودیم و توانستیم چهره‌هایی را که پیش از این کمتر اسم‌شان را شنیده بودید، معرفی کنیم. تلاش می‌کنیم که فردا با حداکثر امتیاز از بازی خارج شویم و جایگاه‌مان را در جدول ارتقا دهیم.

سرمربی شمس آذر قزوین درباره شرایط تیم خود افزود: اعتقاد داریم یک تیم شایسته هستیم و می‌توانیم جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم. متأسفانه در تعطیلات لیگ پنج بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. پاپی، طرحانی و قهرمانی را به دلیل مصدومیت نداریم. ربیع‌زاده هم به دلیل محرومیت ما را همراهی نخواهد کرد. در بازی‌های گذشته بازیکنان دیگری جایگزین شدند که فوتبال خوبی ارائه کردند.

او درباره فعالیت این تیم در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی که با حضور کودکان تحت حمایت بهزیستی در تمرین روز گذشته رقم خورد، تصریح کرد: در استان قزوین غیر از باشگاه‌داری حرفه‌ای، یکسری وظایف هم در قبال مسئولیت‌های اجتماعی داریم، نگاه تمام اعضای باشگاه و تیم این است که اهداف را طوری جلو ببریم که همه طیف از آدم‌هاباشند. بازیکنان ما در تمرین از حضور کودکان انرژی مضاعف گرفتند و ان‌شاءالله از این دست کارها در آینده خواهیم داشت.

وی در خصوص تمجید از عملکرد فنی شمس آذر به عنوان تیمی که برای نخستین بار در لیگ برتر حضور دارد یادآور شد: با فعالیت سه ساله در عرصه فوتبال حرفه‌ای یک تیم جوان ساختیم و با برنامه‌ریزی درست توانستیم تیم را با بالاترین رکوردها به لیگ برتر برسانیم.

او بار دیگر به کسر امتیاز اشاره کرد و گفت: کسر امتیازها یک مقدار تمرکز تیم ما را گرفت و تمام انرژی را به سمت مباحث غیرفنی برد. با تمام این چالش‌ها توانستیم مشکلات را مدیریت کنیم و از ابتدای فصل بازی‌های باکیفیتی ارائه کردیم و می‌توانستیم در دو بازی خانگی مقابل هوادار و ذوب‌آهن هم حداکثر امتیاز را بگیریم. ما از بحران گذشتیم و توانستیم اوضاع را مدیریت کنیم. جایگاه‌مان در جدول طوری است که باید ارتقا پیدا کنیم. هدف ما ابتدا تثبیت در لیگ برتر است و بعد از آن پله پله جایگاه‌مان را ارتقا دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به لحاظ بودجه جزو دو سه تیم پایین جدول هستیم. بعضی‌ها از ما می‌پرسند که سقف بودجه را رعایت کردید در صورتی که ما اصلاً سقفی نداریم. ما تلاش می‌کنیم از بازیکنان باانگیزه و بااستعداد استفاده کنیم و دنبال بازیکنان گران قیمت نیستیم. بازیکنان ما هرچه زمان بگذرد کیفیت‌شان بیشتر می‌شود. در این بین قطعاً در بعضی از پست‌ها باید تقویت شویم، ولی نه با بازیکنان گران‌قیمت بلکه دنبال بااستعدادها هستیم.

منبع: مـهر