وحید کاظمی در حالی برای قضاوت بازی استقلال و تراکتور انتخاب شده که در دیدار آخر تیم استقلال مقابل تراکتور و در دقیقه ۵ همان مسابقه محمد محبی در محوطه جریمه تیم تراکتور سرنگون شد که این داور که اتفاقا آخرین تقابل دو تیم را سوت می زد، اعتقادی به خطا نداشت. این صحنه با […]

وحید کاظمی در حالی برای قضاوت بازی استقلال و تراکتور انتخاب شده که در دیدار آخر تیم استقلال مقابل تراکتور و در دقیقه ۵ همان مسابقه محمد محبی در محوطه جریمه تیم تراکتور سرنگون شد که این داور که اتفاقا آخرین تقابل دو تیم را سوت می زد، اعتقادی به خطا نداشت.

حساسیت شدید استقلالی‌ها به داور بازی با تراکتور

حساسیت شدید استقلالی‌ها به داور بازی با تراکتور

این صحنه با اعتراض شدید نیمکت نشینان استقلال و بازیکنان این تیم همراه بود که معتقد بودند داور باید پنالتی می‌گرفته است.

اما این پایان اتفاقات داوری نبود، بلکه در دقیقه ۳۷ و پس از به ثمر رسیدن گل اول محمد قنبری و تراکتور، استقلالی‌ها اعتقاد داشتند که این بازیکن در محدوده آفساید صاحب توپ شده است. در آن صحنه کمک داور به این تصور که پاس گل را رضا اسدی ارسال کرده آفساید اعلام کرد اما داور مسابقه با رد تصمیم کمکش گل را تایید کرد!

آن دو صحنه در برنامه‌های فوتبالی بعد از بازی مورد بررسی دقیق‌تر قرار گرفت که تعدادی از کارشناسان آن را اشتباه داور دانستند و تعدادی معتقد بودند کاظمی تصمیم درستی گرفته است ولی طرفداران استقلال فقط با نظر کارشناسانی موافق بودند که خطا را پنالتی و گل را آفساید تشخیص داده بودند.

لازم به ذکر است؛ در روزهای اخیر پس از انتخاب وحید کاظمی برای قضاوت دوباره بازی این دو تیم برخی از طرفداران و پیشکسوتان استقلال نسبت به این موضوع اظهار تعجب کرده‌اند.

منبع: خبـر ورزشی