سرمربی فعلی استقلال که فصل گذشته با عنوان سرمربیگری تیم فولاد در لیگ برتر حضور داشت در دیدار رفت لیگ بیست و دوم مقابل تراکتور با نتیجه ۳ بر ۲ در اهواز برنده شد. یک دیدار پرگل و تماشایی بین شاگردان جواد نکونام و قربان بردیفی که هنوز از سمت سرمربیگری تیم تراکتور کنار گذاشته […]

- نتایج فصل گذشته نکونام مقابل تراکتور/ انگیزه‌های شخصی جواد برای شکست یک اسپانیایی

سرمربی فعلی استقلال که فصل گذشته با عنوان سرمربیگری تیم فولاد در لیگ برتر حضور داشت در دیدار رفت لیگ بیست و دوم مقابل تراکتور با نتیجه ۳ بر ۲ در اهواز برنده شد. یک دیدار پرگل و تماشایی بین شاگردان جواد نکونام و قربان بردیفی که هنوز از سمت سرمربیگری تیم تراکتور کنار گذاشته نشده بود.

مجید علیاری در دقیقه ۴ و موسی کولیبالی دقیقه هجدهم و در نهایت در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده اشکان دژاگه سه گل تیم فولاد مقابل تراکتور را به ثمر رساندند. یک بازی هیجان انگیز و تماشایی که ابتدا فولاد با نتیجه ۲ بر صفر پیش افتاد. بعد شاگردان قربان بردیف بازی را با گل‌های هادی محمدی و محمد آقاجان‌پور طی ۵ دقیقه از دقیقه ۵۳ تا ۵۸ به تساوی کشاندند. اما در پایان ۹۰ دقیقه و دقیقه سوم وقت‌های تلف شده اشکان دژاگه نتیجه را برگرداند.

اما این دو تیم در دیدار برگشت فصل گذشته در هفته هجدهم و با هدایت پاکو خمس بار دیگر و این بار در تبریز به مصاف هم رفتند که این بار شاگردان مرد اسپانیایی بازیکنان جواد لالیگایی را شکست دادند. هادی محمدی که در بازی رفت نیز به فولاد گل زده بود تک گل پیروزی تیم تراکتور را در این دیدار به ثمر رساند.

لازم به ذکر است؛ این مسابقه در تاریخ دوازدهم بهمن ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد و حالا پس از حدود ۹ ماه بار دیگر جواد نکونام در کسوت مربیگری ولی در تیم استقلال باید به مصاف تراکتور و شاگردان مرد اسپانیایی برود.

شاید این دیدار فرصت خوبی برای تلافی شکست فصل گذشته شاگردان نکونام در تیم فولاد مقابل تراکتور برای این مربی باشد.

منبع: خبـر ورزشی