مردم دوباره به رئیسی رای می‌دهند؟
مردم دوباره به رئیسی رای می‌دهند؟

نامه نیوز نوشت: مهدی عرب صادق یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: شخصا به موثر بودن اقدامات این دولت خیلی خوشبین نیستم چون هیچ مغز متفکری در دولت نمی بینیم و هدفی برای بهبود و رفاه اوضاع مردم اصلا وجود ندارد. دولت سیزدهم برای جبران ناکاربلدی‌های خود از دستاوردهای دولت‌های قبلی خرج می کند. بخش هایی […]

- مردم دوباره به رئیسی رای می‌دهند؟

نامه نیوز نوشت: مهدی عرب صادق یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: شخصا به موثر بودن اقدامات این دولت خیلی خوشبین نیستم چون هیچ مغز متفکری در دولت نمی بینیم و هدفی برای بهبود و رفاه اوضاع مردم اصلا وجود ندارد. دولت سیزدهم برای جبران ناکاربلدی‌های خود از دستاوردهای دولت‌های قبلی خرج می کند.

بخش هایی از گفت و گوی عرب صادق را در ادامه می خوانید:

*احتمالا می خواهند بی کفایتی خودشان را به نام اسلام فاکتور کنند بنابراین نباید به این نوع حرف های فاقد ارزش پرداخت. خود آقای عبدالملکی هم خودش نمی داند چی می خواهد.

*شخصا به موثر بودن اقدامات این دولت خیلی خوشبین نیستم چون هیچ مغز متفکری در دولت نمی بینیم و هدفی برای بهبود و رفاه اوضاع مردم اصلا وجود ندارد. دولت سیزدهم برای جبران ناکاربلدی‌های خود از دستاوردهای دولت‌های قبلی خرج می کند و کوتاهی ها و ناکارآمدی هایش را نیز گردن دولت قبل می اندازد.

*کابینه این دولت عاریتی است. یکسری اعضای کابینه از سمت خانم رئیس جمهور تحمیل می شوند و یکسری اعضای کابینه از دولت نهم و دهم هستند. در مجموع مدیران این دولت قدرت فکر کردن ندارند. همین طور پیش برویم به نظرم دولت بعد در اختیار آقای رئیسی نخواهد بود و مردم دیگر به آقای رئیسی رأی نخواهند داد.

منبع: اطلاعات انلاین