نکونام: شرایط بازی استقلال با تراکتور برای هر ۲ تیم سخت است
نکونام: شرایط بازی استقلال با تراکتور برای هر ۲ تیم سخت است

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور در خصوص این بازی اظهار داشت: فردا بازی سختی مقابل تیم خوب تراکتور را داریم. شرایط بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. این تیم مربی خوب و تیم باکیفیتی دارد. مثل همه بازی‌ها با تمرکز […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور در خصوص این بازی اظهار داشت: فردا بازی سختی مقابل تیم خوب تراکتور را داریم. شرایط بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. این تیم مربی خوب و تیم باکیفیتی دارد. مثل همه بازی‌ها با تمرکز بالا سعی خواهیم کرد کیفیت خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

وی در مورد اینکه در بازی با شمس آذر ترمز حرکتی استقلال کشیده شد ادامه داد: در لیگ برتر فوتبال بازی آسان نداریم. روند خوب از روز اولی که شروع کردیم داشتیم اما مشکلات زیادی هم داشتیم. با این همه شرایط و خواسته ما مشخص بوده و بازی به بازی جلو رفتیم. همه بازی ها سخت و رقبا قابل احترام هستند. سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازی سخت و آسان در لیگ نداریم. شرایط سخت است و شاید با یک غفلت به خصوص در نیم فصل اول جا بمانیم. شرایط تیم ها نزدیک به هم است.

سرمربی استقلال در خصوص دغدغه هواداران این تیم برای رسیدن آبی پوشان به آرامش و مدعی بودن این تیم در لیگ برتر و اینکه تنشی بین سرمربیان استقلال و پرسپولیس به وجود آمد اما نظر شما در این باره چیست پاسخی نداد!

 

ادامه دارد…





منبع: فارس