تلاش‌های آنتتوکومپو برای پیروزی میلواکی ناکام ماند/ ایندیانا ششمین برد فصلش را جشن گرفت
تلاش‌های آنتتوکومپو برای پیروزی میلواکی ناکام ماند/ ایندیانا ششمین برد فصلش را جشن گرفت

در ادامه رقابت‌های لیگ حرفه‌ای ان بی‌ای امروز ایندیانا پیسرز تیم سوم کنفرانس شرق ۱۲۶_۱۲۴میلواکی باکس را از پیش رو برداشت و به ششمین برد فصل خود دست یافت در این دیدار یانیس آنتتوکومپو فوروارد سرشناس میلواکی باکس با کسب ۵۴امتیاز، دوازده ریباند و سه پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود، اما نتوانست مانع […]

- تلاش‌های آنتتوکومپو برای پیروزی میلواکی ناکام ماند/ ایندیانا ششمین برد فصلش را جشن گرفت

در ادامه رقابت‌های لیگ حرفه‌ای ان بی‌ای امروز ایندیانا پیسرز تیم سوم کنفرانس شرق ۱۲۶_۱۲۴میلواکی باکس را از پیش رو برداشت و به ششمین برد فصل خود دست یافت در این دیدار یانیس آنتتوکومپو فوروارد سرشناس میلواکی باکس با کسب ۵۴امتیاز، دوازده ریباند و سه پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

در دیگر دیدار امروز آتلانتا هاکس ۱۲۴_۱۲۳ و تنها با اختلاف یک امتیاز اورلندو مجیک را شکست داد و پنجمین برد خود در فصل جدید این رقابت‌ها را کسب کرد. در این بازی تائه یانگ بازیکن ۲۵ساله آتلانتا با کسب ۴۱امتیاز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد و نقش پر رنگی در پیروزی تیم خود داشت.

در جدول رده بندی بسکتبال ان بی‌ای فیلادلفیا، بوستون و‌ایندیانا و در کنفرانس غرب دنور، دالاس و مینه سوتا در جایگاه اول تا سوم قرار دارند. این رقابت‌ها بامداد فردا با برگزاری ۹دیدار ادامه خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران