به گزارش زیرنویس، سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی شانزدهمین مرحله‌ای از طرح اقتدار با محوریت مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در محله‌های سطح شهر مشهد عملیاتی شد. وی افزود: در این طرح دو روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی شانزدهمین مرحله‌ای از طرح اقتدار با محوریت مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در محله‌های سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح دو روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌ها ۱۳۱ خرده فروش را  شناسایی و دستگیر کردند. در این راستا ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف و ۲۸ دستگاه موتورسیکلت و ۷ دستگاه خودروی سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: در همین راستا ۸۰۸ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در سطح شهر مشهد جمع‌آوری و به مراکز باپروری منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

سرهنگ نگهبان در خاتمه با اشاره به اینکه پلیس خدمتگزار و حامی مردم قانونمدار است و در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

 

منبع خبر: رکنـا