تیراندازی با کمان کسب سهمیه المپیک| شروع خوب کمانداران در مرحله مقدماتی
تیراندازی با کمان کسب سهمیه المپیک| شروع خوب کمانداران در مرحله مقدماتی

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس در رشته تیراندازی با کمان از امروز در بانکوک آغاز شد که کمانداران ریکرو زنان و مردان کشورمان در مرحله مقدماتی به رقابت پرداختند.  رضا شبانی در دور مقدماتی هشتم شد. وی بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده عربستان و […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس در رشته تیراندازی با کمان از امروز در بانکوک آغاز شد که کمانداران ریکرو زنان و مردان کشورمان در مرحله مقدماتی به رقابت پرداختند. 

رضا شبانی در دور مقدماتی هشتم شد. وی بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده عربستان و تایلند رقابت می‌کند. 

صادق اشرفی در دور مقدماتی جایگاه نهم را کسب کرد. وی دور اول استراحت و در مرحله یک شانزدهم با برنده دیدار فیلیپین و ازبکستان روبه‌رو می‌شود. 

محمدحسین گلشنی در دور مقدماتی سیزدهم شد. وی بعد از استراحت در دور اول، در ادامه با برنده ترکمنستان و چین‌تایپه رقابت می‌کند. 

در بخش ریکرو زنان، مبینا فلاح جایگاه سوم مقدماتی را کسب کرد. وی بعد از استراحت در دور نخست، در اولین دیدار با برنده کویت و فیلیپین رقابت خواهد کرد.

یسنا پورماهانی در دور مقدماتی پنجم شد. وی دور اول استراحت می‌کند و در ادامه با برنده ازبکستان و هنگ‌کنگ رقابت خواهد کرد. 

مهتا عبدالهی در دور مقدماتی یازدهم شد. وی دور اول استراحت دارد و در یک شانزدهم با برنده کویت و مغولستان رقابت می‌کند.

پایان پیام/





منبع: فارس