شیاطین سرخ از چهار بازی لیگ قهرمانان اروپا سومین شکست را متحمل شدند و در خارج از خانه مقابل کپنهاگن با نتیجه ۴-۳ باختند و در خطر جدی حذف قبل از مرحله حذفی قرار دارند. تیم تن‌هاخ در لیگ برتر نیز رنج می‌برد و در ۵ بازی از ۱۱ بازی ابتدایی خود شکست خورده است. […]

- کابوس جدید تن‌هاخ در تئاتر رویاها/ سرنوشت مورینیو در انتظار مرد هلندی؟

شیاطین سرخ از چهار بازی لیگ قهرمانان اروپا سومین شکست را متحمل شدند و در خارج از خانه مقابل کپنهاگن با نتیجه ۴-۳ باختند و در خطر جدی حذف قبل از مرحله حذفی قرار دارند. تیم تن‌هاخ در لیگ برتر نیز رنج می‌برد و در ۵ بازی از ۱۱ بازی ابتدایی خود شکست خورده است. آنها در رده هشتم جدول قرار دارند، شش امتیاز با چهار تیم برتر فاصله دارند و در حال حاضر ۹ امتیاز کمتر از منچسترسیتی صدرنشین هستند. آخرین بازی آنها قبل از تعطیلات فیفادی روز شنبه در خانه لوتون برگزار می‌شود.

آنها سپس از یک استراحت دو هفته‌ای لذت می‌برند و با سه بازی خارج از خانه در اورتون، گالاتاسرای و نیوکاسل به میادین بازمی‌گردند. بازی‌های خانگی مقابل چلسی، بورنموث و بایرن‌مونیخ پس از آن دنبال می‌شود. آنها سپس در ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) به سراغ رقبای سرسختشان لیورپول می‌روند، که آخرین بازی مورینیو در سال ۲۰۱۸ بود. سرمربی پرتغالی در ۱۶ دسامبر با نتیجه ۳-۱ در آنفیلد شکست خورد و دو روز بعد اخراج شد. و اگر نتایج بهبود نیابد تن‌هاخ می‌تواند ماه آینده دقیقاً به همان سرنوشت دچار شود. اگر لیورپول در روز یکشنبه ۱۷ دسامبر یک شکست دیگر به منچستریونایتد بدهد، مربی هلندی ممکن است صبح روز دوشنبه برکنار شود؛ دقیقاً همان تاریخی که مورینیو پنج سال قبل اخراج شد.

هواداران به احتمال اخراج تن‌هاخ پس از بازی با لیورپول پی برده‌اند. یکی گفت: «منچستریونایتد تن‌هاخ را فردا اخراج نمی‌کند، آنها او را بعد از شکست از لیورپول قبل از کریسمس اخراج خواهند کرد.» یکی دیگر اضافه کرد: «امیدوارم تن‌هاخ قبل از بازی لیورپول اخراج نشود.» و سومی که احتمالاً یکی از هواداران لیورپول است با کنایه گفت: «هیئت مدیره و هواداران عزیز منچستریونایتد، باید از تن‌هاخ تا ۱۷ دسامبر به هر قیمتی محافظت شود.»

تن‌هاخ پنجمین سرمربی دائمی منچستریونایتد از زمان خروج سر الکس فرگوسن است. دیوید مویس، لوئی فان‌خال، مورینیو و اوله‌گنار سولشائر نتوانستند اولین قهرمانی باشگاه را در لیگ برتر از سال ۲۰۱۳ به دست بیاورند. فان‌خال قهرمان جام حذفی شد، در حالی که مورینیو قهرمانی جام اتحادیه و لیگ اروپا را به دست آورد. تن‌هاخ در ماه فوریه با قهرمانی جام اتحادیه به خشکسالی پنج ساله پایان داد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی