بهروز محبی، نمایندهٔ سبزوار در مجلس، می‌گوید درخواست اعزام به غزه را امضا کرده اما در عین حال معتقد است در حال حاضر، اولویت و نیاز غزه، نیروی انسانی نیست اگرچه آمادگی اعزام را دارد. به گزارش زیرنویس از سبزوار، بهروز محبی، نمایندهٔ شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس، امروز (پنج‌شنبه) […]

بهروز محبی، نمایندهٔ سبزوار در مجلس، می‌گوید درخواست اعزام به غزه را امضا کرده اما در عین حال معتقد است در حال حاضر، اولویت و نیاز غزه، نیروی انسانی نیست اگرچه آمادگی اعزام را دارد.

به گزارش زیرنویس از سبزوار، بهروز محبی، نمایندهٔ شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس، امروز (پنج‌شنبه) در نشستی خبری، به سؤال یکی از خبرنگاران که از او پرسید آیا درخواست اعزام به غزه را امضا کرده یا نه، پاسخ مثبت داد.

محبی در ادامه، در پاسخ به این سؤال که آیا این یک اقدام تبلیغاتی است، پاسخ داد: اگر قرار به اعزام باشد، ما آمادگی داریم که به غزه برویم و در جبههٔ مقاومت شهید شویم، اما در حال حاضر، نیاز غزه، نیروی انسانی نیست، بلکه رویدادهای بزرگ‌تر و رایزنی‌های عمیق سیاسی مورد نیاز است.

در روزهای گذشته، یکی از اخبار سیاسی مربوط به مجلس که مورد توجه قرار گرفت، درخواست ۱۴۲ نماینده برای اعزام به غزه بوده است.

منبع خبر: رکنـا