گاهی بازگشت زودهنگام به ترکیب تیم می‌تواند موجب تکرار مصدومیت بازیکن شود و این شاید در مورد وحید امیری صدق کند. البته پزشک تیم پرسپولیس در جزئیات مصدومیت جدید وحید امیری می‌گوید: مصدومیت قبلی وحید از ناحیه عضله بود که با انجام امور پزشکی و با پاس کردن تست‌های عملی به جمع سرخ‌پوشان بازگشت و […]

- در پی تکرار مصدومیت وحید امیری؛ این توصیه را به جان بخر!

گاهی بازگشت زودهنگام به ترکیب تیم می‌تواند موجب تکرار مصدومیت بازیکن شود و این شاید در مورد وحید امیری صدق کند. البته پزشک تیم پرسپولیس در جزئیات مصدومیت جدید وحید امیری می‌گوید: مصدومیت قبلی وحید از ناحیه عضله بود که با انجام امور پزشکی و با پاس کردن تست‌های عملی به جمع سرخ‌پوشان بازگشت و در تمرینات گروهی و بازی شرکت کرد اما متاسفانه در دیدار با استقلال تاجیکستان از ناحیه دیگری دچار آسیب‌دیدگی شد. مصدومیت او از ناحیه همسترینگ و در نقطه‌ای دیگر است. کارهای اولیه انجام شد و در ادامه، کشیدگی قسمت دیگری از همسترینگ تشخیض داده شد که کارهای درمانی در حال انجام است و سعی ما بر این است که در اولین فرصت ممکنه این مصدومیت برطرف شده و او بتواند به تمرینات گروهی تیم اضافه شود.

بعد از این اتفاق به وحید امیری توصیه شده که این بار در بازگشت به میدان عجله نکند. توصیه‌ای که به نظر به جان باید خریده شود.

گفته می‌شود مصدومیت همسترینگ در شدیدترین حالت نیاز به دو ماه زمان برای ترمیم دارد. هر چند به نظر می‌رسد نوع مصدومیت وحید امیری از ناحیه همسترینگ سبک‌تر بوده و زودتر به میدان برمی‌گردد. به این خاطر که این بازیکن خیلی زود متوجه این ماجرا و تعویض شد.

منبع: خبـر ورزشی