نوری: بازی بسیار سنگینی با استقلال خوزستان داشتیم
نوری: بازی بسیار سنگینی با استقلال خوزستان داشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، محمد نوری پس از تساوی یک بر یک ملوان مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری، اظهار داشت: ابتدا باید درگذشت علی نیاکانی را به جامعه فوتبال و مردم انزلی را تسلیت بگویم. او از پیشکسوتان این تیم و تیم ملی کشورمان بود. امیدوارم خدا به خانواده‌اش صبر بدهد و کادرفنی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، محمد نوری پس از تساوی یک بر یک ملوان مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری، اظهار داشت: ابتدا باید درگذشت علی نیاکانی را به جامعه فوتبال و مردم انزلی را تسلیت بگویم. او از پیشکسوتان این تیم و تیم ملی کشورمان بود. امیدوارم خدا به خانواده‌اش صبر بدهد و کادرفنی و بچه‌های ملوان را نیز در غم خود شریک بدانند. 

وی افزود: متاسفانه پس از ۳ بازی سنگین مقابل نساجی، پرسپولیس و سپاهان، سفرها و بازی‌های فشرده چند بازیکن ما را مصدوم کرد. در جریان بازی هم دیدید حامد نورمحمدی و رضا جعفری مصدوم شدند. هفته قبل نیز به خاطر فشار این ۳ مسابقه آرمان اکوان و محمدرضا سلیمانی مصدوم شدند. واقعا کار کرده بودیم و می‌دانستیم بازی بسیار سنگینی داریم. تمام توان خود را گذاشتیم اما متاسفانه گل زودهنگامی خوردیم.

ادامه دارد …





منبع: فارس