اینکه سرمربی تراکتور قبل از بازی حساس تیمش مقابل استقلال می‌گوید اگر سوت‌های مشکوک زده نشود بازی را می‌بریم، قبل از هر چیز بیانگر آن است که اتاق فکر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خوب عمل نکرده و تصمیمات انضباطی و تنبیهی آنها به هر دلیلی جواب نداده است. چه اگر غیر از این بود پاکو […]

- مرد اسپانیایی حاشیه و حساسیت بازی استقلال را بیشتر کرد

اینکه سرمربی تراکتور قبل از بازی حساس تیمش مقابل استقلال می‌گوید اگر سوت‌های مشکوک زده نشود بازی را می‌بریم، قبل از هر چیز بیانگر آن است که اتاق فکر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خوب عمل نکرده و تصمیمات انضباطی و تنبیهی آنها به هر دلیلی جواب نداده است. چه اگر غیر از این بود پاکو خمس که اتفاقاً مربی بسیار خوب و تأثیرگذاری است، جرأت نمی‌کرد از چنین ادبیاتی استفاده کند. خمس دیده که با موارد این چنینی برخورد نمی‌شود و حالا با خیال راحت روی داور فشار می‌گذارد. در بازی فردا اگر داور ناخواسته به سود تراکتور سوت بزند همه می‌گویند تأثیر حرف‌های خمس است و اگر باز هم ناخواسته به سود استقلال سوت بزند عده‌ای می‌گویند تأثیر تعریف و تمجیدهای نکونام است.هر چند که به هر حال صحبت های خمس حاشیه و حساسیت بازی را بیشتر کرد.

قانونگذار اگر می‌خواست قانون درست بگذارد باید هرگونه صحبت در مورد داوری (چه خوب و چه بد) را قبل از بازی ممنوع می‌کرد که نکرد. شما همین قانون سقف بودجه را نگاه کنید، جواد نکونام صراحتاً می‌گوید کاش از ما هم امتیاز کسر می‌شد اما می‌توانستیم بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم! همین حرف جواد هم نشانه آن است که قانون مورد نظر ایرادات اساسی دارد و حتماً باید ایراداتش و البته جرایم مرتبط با آن اصلاح می‌شد که خب این مورد هم انجام نشد. اگر قرار باشد در فوتبال قانونی بگذارند که این همه ایراد داشته باشد،مسلماً سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. عده‌ای هم این وسط فقط تماشاگران خوبی هستند و فقط قوانین پرایراد را امضا می کنند.

منبع: خبـر ورزشی