به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی را تبریک گفت و افزود: رسالت پرورش نسلی مهربان با یار مهربان بر عهده همه ما است، اگر می‌خواهیم جامعه ما رشد و تعالی داشته باشد باید فرهنگ مطالعه و کتابخوانی گسترش یابد. باید رغبت […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی را تبریک گفت و افزود: رسالت پرورش نسلی مهربان با یار مهربان بر عهده همه ما است، اگر می‌خواهیم جامعه ما رشد و تعالی داشته باشد باید فرهنگ مطالعه و کتابخوانی گسترش یابد. باید رغبت و عادت به مطالعه و کتابخوانی در کودکان و نوجوانان را ویژه ببینیم و این مهم در اولویت کارگزارانِ فرهنگی، خصوصاً کسانی که با کودکان و نوجوانان سر وکار دارند، باشد.

وی گفت: اگر می‌خواهیم الگوهای خوب و شایسته را بشناسانیم تا کودکان و نوجوانانمان شخصیت رفتار خود را تشکیل بدهند، باید آنها را با مطالعه کتاب‌های مؤثر و پرمحتوا مأنوس کنیم.

امام جمعه پردیس سپس به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این عملیات قدرت‌های استکباری را به زانو درآورد، امروز، مقاومت فلسطین سی و پنجمین روز خود را سپری می‌کند و فلسطین و مردم غزه جانانه مقاومت می‌کنند و اسرائیل هم زبونانه و از روی استیصال و وحشیانه منازل مسکونی و بیمارستان‌ها و مدارس را بمباران می‌کند و زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشد.

وی گفت: باید تحلیل درستی از نبرد طوفان الاقصی ارائه بشود، تا بدانیم اسرائیلِ ظالم به عنوان دومین جنایتکار جنگی جهان و فلسطینِ مظلوم در چه مرحله‌ای قرار دارند و بازنده میدان و پیروز میدان کدام هستند، مطلب مهمی که دشمن را به وحشت بیشتری انداخته این است که جبهه مقاومت هرگز مشت خود را برای صهیونیست‌ها باز نمی‌کند و ابتکار عمل در دستان جبهه مقاومت است.

حسینی اضافه کرد: جبهه مقاومت یقین دارد که رژیم اشغالگر قدس بازنده این نبرد خواهد بود، مقاومت فلسطین با راهبرد حکیمانه در جنگ اراده‌ها علیه صهیونیسم پیروز میدان است، طوفان الاقصی نه اخوانی، نه ایرانی و نه حتی لبنانی است، این یک واکنش فلسطینی به ظلم صهیونیستی است.

منبع: مـهر