آرش فهمیده مدیرعامل ملوان پس از پایان بازی با استقلال خوزستان با اظهاراتی تند و انتقادی مسئولان انزلی و گیلان را مورد خطاب قرار داد: جا دارد تسلیت بگویم درگذشت آقای علی نیاکانی، اسطوره باشگاه ملوان را. متاسفانه واقعیت این است که بعد از این چند بازی مشکلات زیادی برای شروع بازی داریم. وی افزود: […]

- چرا کاری می‌کنید که شرمنده زنان شویم؟/ همه جای دنیا در سه ماه استادیوم می‌سازند، اینجا فقط یک سکو است!

آرش فهمیده مدیرعامل ملوان پس از پایان بازی با استقلال خوزستان با اظهاراتی تند و انتقادی مسئولان انزلی و گیلان را مورد خطاب قرار داد: جا دارد تسلیت بگویم درگذشت آقای علی نیاکانی، اسطوره باشگاه ملوان را. متاسفانه واقعیت این است که بعد از این چند بازی مشکلات زیادی برای شروع بازی داریم.

وی افزود: من مدیرعامل باشگاه هستم تا دقیقه ۸۵ در گیت و دم در هستم، اگر قرار است بانوان در ورزشگاه باشند باید یک چیزی به ما اضافه شود نه اینکه چیزی از ما کم شود. هر بازی هواداران ما ناراضی هستند، خانم‌ها بیرون هستند. من در بازی نساجی از بانوان عذرخواهی کردم، گفتم شاید مسئولان کاری کنند.

او در خصوص وضعیت سکوها توضیح داد: اگر سکوی پشت دروازه مقاوم نیست، تکلیف را مشخص کنید. اگر قرار است مقاوم‌سازی کنید، خب مقاوم‌ کنید. الان من باید خدا خدا کنم که برای ملوان هوادار نیاید و استادیوم پر نشود؟ وقتی این سرمایه هست، حداقل شأن هواداران را حفظ کنید. روی صحبت من به مسئولان هست، این وضعیت باید یک جایی حل شود وگرنه هر بازی ما این مشکل را داریم. امروز باز ۳۰۰ هوادار پشت در ماندند. ما سامانه و گیت را فعال کردیم اما تا وقتی سکو درست نشود، به مشکلات ما اضافه خواهد شد.

فهمیده با اشاره به جایگاه زنان اظهار کرد: امروز بانوان از ساعت ۱۰ صبح آمدند ورزشگاه. من در بازی با پرسپولیس شرایط را با آقای سهیل مهدی صحبت کردم و گفتم که باید امکانات را درست کنید. دوست دارید ما بگوییم امکانات نداریم پس بانوان نیایند؟ ما این کار را نخواهیم کرد. کمک مربی من پشت گیت است و مادر بازیکن من پشت گیت است. هر بازی که می‌آییم این مشکلات را داریم و هر بازی هم مشکلات بیشتر می‌شود. همه جای دنیا در سه ماه استادیوم می‌سازند، اینجا فقط یک سکو است.

مدیرعامل ملوان با انتقاد از مسئولین گفت: مجوز حضور بانوان بازی به بازی برای ما صادر می‌شود. اینطور نیست که ما از اول لیگ این مجوز را برای آخرین بازی داشته باشیم. شورای تامین برای هر بازی مجوز جداگانه می‌دهد. من اگر تعداد بیشتری نسبت به آنچه در مجوز آمده بیشتر بفروشم، ممکن است برای بازی بعدی مجوز ندهند.

وی اضافه کرد: در بازی‌های بعدی دوستانی بلیت نامعتبر داشتند و بلیت آقایان را داشتند. ما فهمیدیم ۱۵۰ نفر از بانوانی که بلیت خریده بودند، نتوانستند وارد ورزشگاه شوند. ما با آنها تماس گرفتیم و یک هدیه ناقابل فرستادیم اما نمی‌شود هر بازی مشکلات را داشته باشیم. ما یک ماه فرصت داریم و فکر می‌کنم می‌توانیم خیلی از مشکلات را حل کنیم.

در ادامه همین مطلب بخوانید: در مورد چیدمان داوری حرف دارم!/ آیا نمی‌توانیم به داور بگوییم فلان‌جا خطا بود یا نبود؟

منبع: خبـر ورزشی