واکنش شکوری به ادامه حمایت‌های پیکان از خطیبی
واکنش شکوری به ادامه حمایت‌های پیکان از خطیبی

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، ابراهیم شکوری عضو هیأت مدیره باشگاه پیکان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل شمس‌آذر قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز تیم ما یک بازی خیلی خوب ارائه داد ولی متأسفانه نتوانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. فوتبال همین است اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنیم شرایط سخت می‌شود البته […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، ابراهیم شکوری عضو هیأت مدیره باشگاه پیکان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل شمس‌آذر قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز تیم ما یک بازی خیلی خوب ارائه داد ولی متأسفانه نتوانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. فوتبال همین است اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنیم شرایط سخت می‌شود البته یک صحنه پنالتی هم داور می‌توانست بگیرد که نگرفت البته این نظر من است و باید کارشناسان نظر بدهند که آن صحنه پنالتی بود یا نه. تیمی که جوان است همین تک موقعیت‌ها نتیجه بازی را تعیین می‌کند. ما چند موقعیت صددرصد گل داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. 

وی در خصوص غیبت حامد پاکدل در این بازی اذعان داشت: این نظر کادر فنی و سرمربی است و به من ارتباطی ندارد. تیم ما نزدیک به ۳۵ بازیکن دارد. امروز دو بازیکن از تیم جوانان‌مان داخل زمین بود و ۳ یا ۴ بازیکن از تیم امید و ۳ یا ۴ بازیکن از تیم زیر ۲۳ سال ما؛ کادر فنی براساس عملکرد بازیکنان آنها را انتخاب می‌کند و فکر نمی‌کنم موضوع خاصی باشد. 

عضو هیأت مدیره باشگاه پیکان در خصوص عملکرد سعید دقیقی در تیم شمس‌آذر قزوین عنوان کرد: تیم سعید دقیقی خوب کار می‌کند و فکر می‌کنم نتایج قابل قبولی تا الان کسب کرده‌اند و امیدوارم در ادامه مسیر هم موفق باشند. سعید دقیقی وارد عرصه مربیگری شده است که فکر می‌کنم خوب کار می‌کند و ا‌ن‌شاءالله همین روند را ادامه دهد و موفق باشد.

شکوری در خصوص اینکه باشگاه پیکان تا چه زمان از رسول خطیبی حمایت می‌کند، اذعان داشت: این موضوع، موضوع مدیریتی است و نیاز به جلسات بیشتری دارد. ما باید با  توجه به تعطیلاتی که وجود دارد بررسی‌های بیشتری انجام دهیم و نیاز به بررسی دارد. فعلا موضوعی نیست و باید بررسی شود. اما آنچه ما امروز دیده‌ایم این بود که تیم موقعیت‌های زیادی را به وجود آورد. ما می‌توانستیم برنده از این بازی خارج شویم ولی فوتبال همین است. مطمئناً اگر از موقعیت‌ها خوب استفاده نکنید نمی‌توانید برنده بازی باشید و این موضوع امروز کاملاً برای ما ملموس بود.

وی در خصوص گل زیبای سامان نریمان جهان در بازی امروز خاطرنشان کرد: گل سامان شاید یکی از گل‌های خوب امسال باشد و عملکرد او کاملاً مشخص است. انتظاری که از یک بازیکن می‌توان داشت همین است. عملکرد سامان خوب بود ولی اگر قرار است ما موفق باشیم نیاز است که کل تیم خوب باشد. امیدوارم در آینده نتایج خوبی بگیریم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پیکان در پایان در خصوص مراسم گرامیداشتی که برای شهید طهرانی‌مقدم برگزار شد، گفت: شهید طهرانی مقدم از گذشته در هیأت مدیره باشگاه پیکان حضور داشتند و ایشان به عنوان رئیس ابدی باشگاه پیکان انتخاب شدند و به خاطر همین باشگاه با توجه به اینکه امروز سالگرد شهادت ایشان بود تصمیم گرفت کار فرهنگی انجام دهد و از خانواده ایشان تقدیر کند. امیدوارم که بتوانیم در این مسیر قدم‌های بهتری برداریم.

پایان پیام/ ت ۱۱۷





منبع: فارس