نتایج ۳ مبارز ایرانی در وان‌چمپیونشیپ
نتایج ۳ مبارز ایرانی در وان‌چمپیونشیپ

حاصل کار مبارزه سه ایرانی در “ONE FRIDAY FIGHT ۴۰ “دو برد و یک باخت بود و سه لژیونر ایرانی در استادیوم لومپینی بانکوک وان‌چمپیونشیپ که طبق آخرین نظرسنجی در سال ۲۰۲۳ دومین سازمان برگزاری مبارزات ورزش‌های رزمی در جهان است، به مصاف حریفان خود رفتند. این سازمان چهلمین رویداد خود را تحت عنوان “ONE […]

- نتایج ۳ مبارز ایرانی در وان‌چمپیونشیپ

حاصل کار مبارزه سه ایرانی در “ONE FRIDAY FIGHT ۴۰ “دو برد و یک باخت بود و سه لژیونر ایرانی در استادیوم لومپینی بانکوک وان‌چمپیونشیپ که طبق آخرین نظرسنجی در سال ۲۰۲۳ دومین سازمان برگزاری مبارزات ورزش‌های رزمی در جهان است، به مصاف حریفان خود رفتند.

این سازمان چهلمین رویداد خود را تحت عنوان “ONE FRIDAY FIGHT ۴۰ “در استادیوم بزرگ لومپینی شهر بانکوک برگزار کرد و در فایت کارت خود سه مبارز ایرانی را قرار داد.

پیمان ذوالفقاری ملی پوش سابق، مهرداد خانزاده ملی پوش سابق و عنوان دار جهانی و پرهام غیرتی ملی پوش سابق موی تای ایران در شبی به یاد ماندنی به مصاف حریفان خود رفتند.

ذوالفقاری در راند نخست مقابل حریف قدرتمند تایلندی مالزیایی ناک اوت شد.

خانزاده با ناک دان حریف تایلندی در راند نخست و در نتیجه رای داوران پیروز مبارزه شد.

غیرتی ابتدا در راند نخست توسط حریف تایلندی خود ناک دان و سپس با کامبک به موقع در راند سوم حریف خود را ناک اوت کرد و برنده پاداش ده هزار دلاری شد.

باشگاه خبرنگاران