واکنش نصیرزاده به نقل قول جنجالی سرمربی اسپانیایی تراکتور
واکنش نصیرزاده به نقل قول جنجالی سرمربی اسپانیایی تراکتور

مدیرعامل باشگاه تراکتور به صحبت‌های منتسب به پاکو خمس در رسانه رسمی این باشگاه واکنش نشان داد.

 

ساعاتی بعد از جنجال پیرامون نشست خبری پاکو خمس و بیانیه متقابل استقلال و تراکتور، نصیرزاده مدیرعامل تراکتور نظری متفاوت را در مورد این مسئله ارائه کرد.

نصیرزاده در ابتدای صحبت‌هایش گفت: ببینید ما اصلا باشگاهی هستیم که ابدا بیانیه نمی‌دهیم و حاشیه نمی‌سازیم و اگر دیده باشید آقای خمس هم مطلقا در مورد داوری صحبت نمی‌کنند و تربیت اروپایی ایشان را می‌رساند.

مدیرعامل تراکتور با تمجید از موضع خمس اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما هر اتفاقی می‌افتد به داوری ربط می‌دهند و ایشان هم بعضی از این مصاحبه‌ها را خوانده بود و دیده بود که برخی این کار را می‌کنند.

او همچنین مسئله را به موضوع ترجمه اشتباه ربط داد و عنوان کرد: بعد من امروز با او صحبت کردم و ایشان گفتند که بخشی از صحبت‌های من را درست ترجمه نکردند و من منظورم این نبود که سوت به ضرر ما نباشد، منظورم این بود که اگر اتفاق خاصی در مسئله داوری رخ ندهد، ما پیروز از زمین خارج می‌شویم. مترجم محترم به نظر برخی مسائل را انتقال داده بود که سوءتعبیر شده بود.

اظهارات پاکو خمس البته در غیاب خبرنگاران بود و در رسانه رسمی باشگاه تراکتور منتشر شد و حالا مدیرعامل باشگاه تراکتور آن را تکذیب کرده و گفته که خمس به این شکل در مورد داوری صحبت نکرده است.

در ادامه همین مطلب بخوانید: استقلالی‌ها دکترای بیانیه‌نویسی دارند!/ امیدواریم اتفاقات غیرفوتبالی در نتیجه تأثیرگذار نباشد

منبع: خبـر ورزشی