فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: اریتره کمتر از یک هفته مانده به بازی آغاز مسابقات، از رقابت‌های انتخابی آفریقا برای جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت. اریتره در گروه E مسابقات قرار داشت و قرار بود پنجشنبه هفته آینده را در خارج از خانه مقابل مراکش قرار بگیرد اما با […]

- انصراف یک تیم از انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶!

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: اریتره کمتر از یک هفته مانده به بازی آغاز مسابقات، از رقابت‌های انتخابی آفریقا برای جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت.

اریتره در گروه E مسابقات قرار داشت و قرار بود پنجشنبه هفته آینده را در خارج از خانه مقابل مراکش قرار بگیرد اما با کناره‌گیری از مسابقات، حالا پنج تیم باقی‌مانده شامل زامبیا، کنگو، تانزانیا، نیجر و مراکش در این گروه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

فیفا بدون اینکه دلیل انصراف اریتره را اعلام کند، در بیانیه خود نوشت: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا انصراف فدراسیون اریتره را از مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را تایید می‌کنند. بنابراین تمام مسابقات اریتره لغو شده می‌شود و برنامه سایر مسابقات گروه E بدون تغییر باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: جانشین علیرضا فغانی آماده قضاوت برای جام جهانی

منبع: خبـر ورزشی