به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، رأس ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز جمعه به وقت بیروت تجمع نظامیان اشغالگر صهیونیستی را در نزدیکی پادگان «العاصی» مقابل منطقه «میسل الجبل» با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داد […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، رأس ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز جمعه به وقت بیروت تجمع نظامیان اشغالگر صهیونیستی را در نزدیکی پادگان «العاصی» مقابل منطقه «میسل الجبل» با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داد و این حمله تلفات مستقیمی را در میان اشغالگران بر جا گذاشت.

رسانه‌های عبری هم اعلام کردند که یک موشک ضدزره از لبنان به منطقه «تل رامیم» در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد و ارتش رژیم صهیونیستی به آن پاسخ داد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که پس از شنیده شدن صدای انفجار، دود از یک پادگان نظامی رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک المناره به هوا برخاست.

این خبری در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در منطقه «الجلیل اعلی» در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی متروکه شده‌اند و حتی مقر فرماندهی لشکر شمال ارتش اشغالگر هم تخلیه و به عقب منتقل شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به این واقعیت، تأیید کردند که تا کنون سابقه نداشته است که ساکنان منطقه الجلیل اعلی این گونه آواره شوند.

در تحولی دیگر، این رسانه‌ها اعلام کردند که تا کنون ۳۵۰ مجروح وارد مرکز پزشکی زیرزمینی شده‌اند که معمولاً مجروحان جنگی در منطقه شمالی اراضی اشغالی را پذیرش و مداوا می‌کند.

منبع: مـهر