مجمع عمومی و عادی باشگاه استقلال که قرار بود ۱۳ آبان‌ماه برگزار شود باز هم به تعویق افتاد، این در شرایطی بود که پیش از این و در تاریخ قبلی تعیین‌شده، این جلسه بدون نتیجه برگزار شد تا همه توجهات به تاریخ جدید معطوف شود که درنهایت در تاریخ فوق هم این جلسه برگزار نشد. […]

- عضو جنجالی باشگاه استقلال رفتنی شد؟

مجمع عمومی و عادی باشگاه استقلال که قرار بود ۱۳ آبان‌ماه برگزار شود باز هم به تعویق افتاد، این در شرایطی بود که پیش از این و در تاریخ قبلی تعیین‌شده، این جلسه بدون نتیجه برگزار شد تا همه توجهات به تاریخ جدید معطوف شود که درنهایت در تاریخ فوق هم این جلسه برگزار نشد.

در حال‌ حاضر با حضور چهار نفر در هیئت‌مدیره، امور باشگاه استقلال پیش می‌رود و قرار بود جهت ترمیم و تکمیل اعضای هیئت‌مدیره، این مجمع برگزار شود. این درحالی است که علت لغو جلسه اخیر به جمع‌بندی نرسیدن بابت معرفی اعضای جدید و ترمیم هیئت‌مدیره عنوان شده است. در این خصوص گفته می‌شود قرار است دو هفته دیگر این جلسه برگزار شود، احتمال تغییرات در بدنه مدیریتی باشگاه استقلال و جابه‌جایی چند عضو طی روزهای آینده وجود داشته است و این درحالی است که در این خصوص شنیده می‌شود احتمال جدایی یکی از اعضای جنجالی هیئت‌مدیره که طی هفته‌های اخیر حواشی زیادی پیرامون عملکرد وی به‌وجود آمده، زیاد خواهد بود.

منبع: خبـر ورزشی