پائولو مالدینی اسطوره فوتبال ایتالیا می‌تواند به زودی در جایگاهی حرفه‌ای به فوتبال بازگردد، چرا که گزارش‌های اخیر او را به سمت مدیریت ورزشی در باشگاه الاتحاد عربستان متصل می‌کند. فابریتزیو رومانو خبر داد، کاپیتان افسانه‌ای میلان بهترین نامیزد برای تصدی پست مدیریت ورزشی در باشگاه الاتحاد است. مالدینی از زمان جدایی غیرمنتظره‌اش از میلان […]

- انتخاب جدید و هیجان‌انگیز سعودی‌ها؛ پائولو مالدینی در رادار ببرهای عربستان

پائولو مالدینی اسطوره فوتبال ایتالیا می‌تواند به زودی در جایگاهی حرفه‌ای به فوتبال بازگردد، چرا که گزارش‌های اخیر او را به سمت مدیریت ورزشی در باشگاه الاتحاد عربستان متصل می‌کند.

فابریتزیو رومانو خبر داد، کاپیتان افسانه‌ای میلان بهترین نامیزد برای تصدی پست مدیریت ورزشی در باشگاه الاتحاد است.

مالدینی از زمان جدایی غیرمنتظره‌اش از میلان که به عنوان مدیر ورزشی تا پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ کار می‌کرد، بیکار بوده است. اسطوره میلان در دوران مدیریتش در سن‌سیرو ارتباط مهمی بین تیم اصلی و هیئت‌مدیره ایجاد کرده بود. او همچنین به عنوان محرک اصلی تیم شناخته می‌شد و به بازیکنان در مورد اهمیت نماینده میلان بودن، آموزش می‌داد. با این حال سؤالاتی در مورد نقل‌وانتقالات و استراتژی‌های آن در باشگاه میلان در دوران حضور او وجود داشت.

مالدینی اگر در باشگاه الاتحاد کار کند با گروهی از بازیکنان بزرگ روبه‌رو خواهد شد. تیم عربستانی در حال حاضر کریم بنزما برنده سابق توپ‌طلا و ستاره پیشین رئال‌مادرید، انگولو کانته ستاره سابق چلسی و قهرمان جام‌جهانی، فابینیو هافبک سابق برزیلی لیورپول و لوئیز فیلیپه مدافع سابق لاتزیو را در اختیار دارد.

باشگاه الاتحاد عربستان روز چهارشنبه گذشته نونو اسپریتو سانتو سرمربی‌اش را برکنار کرد و در پی استخدام سرمربی جدید است.

منبع: خبـر ورزشی