علی داودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در مورد برگزاری تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی با همت شهرداری تهران اظهار کرد: مسئولان شهرداری زحمت کشیدند و یک مراسم در خور شان ما ورزشکاران برگزار کردند و برای همین هم از آن‌ها بابت این اتفاق کمال تشکر و قدردانی را دارم. […]

- نیازمند به کمک و حمایت بیشتری از سوی وزارت ورزش هستیم

علی داودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در مورد برگزاری تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی با همت شهرداری تهران اظهار کرد: مسئولان شهرداری زحمت کشیدند و یک مراسم در خور شان ما ورزشکاران برگزار کردند و برای همین هم از آن‌ها بابت این اتفاق کمال تشکر و قدردانی را دارم. برای نخستین بار بود که شهرداری بدین شکل از مدال آوران تجلیل می‌کرد هر چند که جزو وظایف آن‌ها نبود، اما باز اتفاق خیلی مهمی محسوب می‌شود تا ورزشکاران با دیدن چنین مواردی انگیزه‌های بیشتری پیدا کنند.

وی درباره خواسته‌هایشان از وزارت ورزش توضیح داد: توقع ما تنها حمایت شدن از طرف مسئولان است و جز این هم توقع دیگری چه به شکل مادی و چه معنوی نداریم. الان نیازمند به کمک و حمایت بیشتری از سوی وزارت ورزش هستیم و امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و سایر ارگان‌ها یک نتیجه خوب در المپیک بگیریم و باعث خوشحالی دل مردم شویم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا