به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، الهلال شامگاه جمعه با نتیجه دو بر صفر در سیزدهمین هفته لیگ حرفه‌ای عربستان به یک برد ارزشمند مقابل التعاون دست یافت. الهلال امتیاز خود را به ۳۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای رساند بدون اینکه در فصل جاری باختی را متحمل شود. با وجود […]

اعتراف جالب سرمربی الهلال درباره نیمار
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، الهلال شامگاه جمعه با نتیجه دو بر صفر در سیزدهمین هفته لیگ حرفه‌ای عربستان به یک برد ارزشمند مقابل التعاون دست یافت. الهلال امتیاز خود را به ۳۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای رساند بدون اینکه در فصل جاری باختی را متحمل شود.

با وجود دوران درخشان الهلال در لیگ عربستان، مصدومیت رباط صلیبی نیمار همچنان بر افکار خورخه ژسوس حاکم است. ژسوس همیشه از هر موقعیتی برای صحبت در مورد نیمار استفاده می‌کند، به خصوص که او قبل از مصدومیت فقط در ۵ مسابقه شرکت کرده است.

ژسوس در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت:  مطمئناً غیبت نیمار روی تیم تأثیر می‌گذارد، اما همه بازیکنان به طرز شگفت انگیزی هر چه دارند ارائه می‌دهند. تا به حال در مورد جایگزینی نیمار صحبتی نکرده‌ام، اما قطعا یک بازیکن را جایگزین او خواهیم کرد و او از لیست تیم خط خواهد خورد.

سرمربی پرتغالی با تایید اینکه در حال حاضر به فکر جذب یک مدافع چپ نیست، خاطرنشان کرد که ابتدا به بازی‌های تیمش فکر می‌کند.

او با تمجید از توانایی‌های یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی خود در بازی التعاون، گفت: او کار بزرگی انجام داد و مانع از دو گل شد.

ژسوس در پایان در مورد مالکوم، بازیکن برزیلی خود، گفت: مالکوم یکی از مهم‌ترین بازیکنان است، او بازیکنی فوق العاده از نظر تاکتیکی است و در زمین به من اعتماد به نفس زیادی می‌دهد.

انتهای پیام/ 

منبع: ایسـنا